zittend in ronde 26 25 ronden ruim voor tijd getest altijd is mijn cyclus 28/29 dagen en dan op dag 28 of 29 smorgens als ik wakker wordt de duivels maar nu helemaal niks .. ik voel me goed op beetje krampjes rechts na en gevoelige borsten en meer plassen soms wel 6 x klein beetje in een uur { nee geen blaas onsteking} zou het nou eindelijk !! hou jullie op de hoogte zaterdag ga ik testen
Wacht je nog zo lang? Of is je banner niet correct? Daar staat dat je morgen al kan testen. Ik test volgende week pas.
ik test idd als ik niet ongi ben aankomende zaterdag en me banner klopt maar man lief komt vrijdag avond thuis van ze werk dus zaterdag ochter samen testen als ik nog niet ongi ben
dankje dames het is zo raar sorry alvast voor de details als ik ga plassen dan haal ik er van de voren eerst een papiertje langs kleinstukje er in en dan niks en als ik dan geplast heb en veeg af dan zit er weer klein beetje roze rood op het papiertje heb wel krampjes meer geen menstruati pijn ..
Knap hoor dat je het volhoudt zo lang te wachten Ik hoop zo voor je dat je niet ongesteld wordt. En wat roze afscheiding hoeft niet persé ongesteldheid te betekenen. Wish you all the best!