Dank je Paula! Denk dat ik het gewoon niet meer zie,of bang ben voor het ergste. Thnxx voor je snelle antwoord
Wil gewoon even delen dat alles nog goed gaat! Ben voorzichtig zoooooooooooooooo blij Vandaag zou mijn Nod zijn
Super !!!! Je testen lopen zeker wel op ! En de cb is duidelijk Denk dat je je geen Zorgen meer hoeft te maken !! Ik waarschuwde je voor het ergste omdat ik dT zelf had meegemaakt , maar mijn testen liepen toen wek steeds iets op maar de cb was negatief ! En bij jou is alles positief en zit je al op je nod dag Dus nu durf ik je te feliciteren !! En ben blij met deze afloop Wens je een mooie zwangerschap !! Geniet ervan
Zeehond dat snap ik hoor en was er ook blij mee,zette me weer even met beide benen op de grond Vandaag mijn Nod en toch nog een testje gedaan,waar ik nu dan echt mee ga stoppen. Thnxx voor je berichtje
Daar ben ik weer even,ben zo blij vorige keer 1-2 en nu dit Betekent dit nu dat het goed gaat daar binnen?
Ben nog niet lang op dit forum maar word ontzettend blij van al die positieve testen..Gefeliciteerd!!