Ik krijg nog steeds geen bij de Clearblue Digital ovulatietesten. De Z&K is duidelijk positief... Wat vinden jullie? Vorige maand kreeg ik wel een
Dit was bij mij een smiley. Kan het zijn dat de clearblue een foutje is en er eigenlijk wel een smiley had moeten komen en even nog een clearblue doen daar zijn ze te duur voor.
Ik heb dus ook een positieve 2besure, strepen zijn even donker en ook hier is de cb nog negatief, denk dak vanavond voor de zekerheid nog eens test....
Dat zou kunnen... misschien dak vanavond wel positief test met de cb.. ij ben voor nu uit gegaan van de 2besure, en heb dus al met t zkh gebeld mag waarschijnlijk morgen terrecht voor echo en eventuele inseminatie...
Vond het echt lang duren bij cb. Pas zei iemand hier dat CB vaak te vroeg positief uit sloeg, nou bij mij niet. Ik had met mn streepje al eerder genoegen genomen maar de CB was het daar niet mee eens. Zat overigens maar paar uur tussen hoor voordat de CB wel positief uit sloeg hoor dus niet dat ik er volledig naast had gezeten met alleen streepjestest.
Ben ook maar uit gegaan van de streepjes test morgen mag ik naar t Ziekenhuis, heb om 11:20 echo en dan om half 1 inseminatie als de arts een go geeft