Hallo dames, gisteren een clearblue digital gedaan. Negatief. Vandaag een streepjes test gedaan. En zie foto. Kan ik dit als positief beschouwen? Cyclus was de laatste maanden altijd 27 dagen. Laatste menstruatie was 27-7. En vermoedelijke eisprong ( ei pijn die dag ) 7-8. Ziet dit er dan hoopvol uit…?
Beide zie ik een streepje, links wel een stukje duidelijker. Welke testen zijn dit? En welke digitale cb heb je gedaan?
Cb met indicator gebeurd vaker dat andere testen positief aangeven en die niet. Ik vind dit er opzich hoopvol uitzien. Wanneer ga je weer testen?
Ik had een heel boeltje van deze testen besteld. Dus ik gok, morgen ochtend. Heb er nu geen geduld meer in.. Als deze testen morgen wat oplopen, wil ik van het weekend nog een digital proberen. Dan pas ga ik er in geloven..
De met indicator is vaak al vroeg positief. De andere testen ken ik niet. Nu maar hopen dat die gaan oplopen.
Ik had net even op de beschrijving gekeken, deze testen zouden aanslaan vanaf 10 IU/l en de digital vanaf 25 IU/l. We gaan het morgen zien.. Heel hard hopen dat dit mag uitlopen op een gezonde zwangerschap.
Ik zie op alle 3 het streepje dus zwanger ben je. het is nog pril, en dat is natuurlijk ontzettend spannend. Maar ik wil je toch alvast feliciteren, want genieten hoort hier ook bij Over de oploop, die is nog niet spectaculair, maar aan het begin heb je weinig hcg en duurt het eventjes voordat het oploopt. Deze testen schelen maar enkele uren, want in het begin een wereld van verschil maakt tov verder in de zwangerschap. Ik zou morgenochtend een test doet, en die vergelijkt met gisterochtend dan zit daar 2 dagen tussen en zal de steep zeker duidelijker zijn.
Zit weinig tijd tussen, dus opzich is weinig/geen oploop nu niet erg. Het is wél duidelijk dat je zwanger bent en uiteindelijk zal morgen of overmorgen je test wél gaan oplopen.
Wat een hoopvolle reacties! Dat doet goed. Het zou ons vierde kindje zijn, maar jeetje. De angst neemt alleen maar toe met de keer dat je zwanger bent. Hopen op een oploop de komende dagen. En dat dit kindje over een paar maanden bij ons gezin mag komen.
Gisteren digital gedaan. Zwanger 1-2! Zojuist een predictor gedaan ook positief. Streepjes nog niet zo donker als ik zou willen. Maar we proberen vertrouwen erin te houden.
Dan is het streepje prima hoor! Geen zorgen ik zou over 2 dagen nog eens testen met een predictor om te zien of hij oploopt