ovulatietest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by pline, Feb 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pline

pline Actief lid

Dec 25, 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Dag dames,

Zouden jullie even naar mijn testje kunnen kijken (sensitest, voor de eerste keer)? Ik heb al een week last van pijn in mijn rechterlies die uitstraalt naar mijn been. Zit op dag 18 van mijn cyclus. Verder dinsdag-woensdag-donderdag heel licht bruinverlies gehad.

Heb ik mijn ei gemist of komt ie er nog aan? Heb ook getemperatuurd en zit al een 5-tal dagen op 36.3-36.4.

Alvast bedankt!

Pauline

Attached Files:

2. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,643
    0
    0
    Deze is sowieso niet positief, dan moet de test streep echt donkerder zijn dan de controle streep..

Hoelang is je cyclus normaal? Ik denk dat je nog even door moet testen.

3. pline

pline Actief lid

Dec 25, 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Bedankt! Ben heel onregelmatig sinds ik in oktober met de pil ben gestopt. Mijn cyclus is ergens tussen 21 en 34 dagen, maar ben je niet zo veel mee... vandaar de ovulatietesten.

Ik heb in het begin van de week niet getest omdat de testen nog niet waren toegekomen. Kan het zijn dat mijn ei al geweest is? Of zou ik dan een temperatuurstijging moeten gezien hebben?

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik demk dat je ei al geweest is dan. Nu even doortesten om te kijken of het lichter of donkerder wordt.
    Waar zit je in je cyclus?

5. pline

pline Actief lid

Dec 25, 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Ik zit nu op dag 19 in mijn cyclus... maar heb deze week geen temperatuurstijging gezien? Ook deze morgen maar 36.3, en het schommelt sinds verleden zaterdag tussen 36.3 en 36.4.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hmmm ja met tempen weet je zeker of je wel of geen ei hebt gehad hè. Dan denk ik dat ie nog moet komen! Zeker doortesten want dat komt je ei er wel aan denk ik!

7. pline

pline Actief lid

Dec 25, 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Heb net een nieuwe test gedaan, en het lijkt iets donkerder (de onderste is die van vanmorgen, de bovenste die van gisterenavond, maar is al ingedroogd). In het echt lijkt de teststreep bijna even donker als de controlestreep. Moeilijk in te schatten voor mij of deze nu positief is, en wat met een "knaller" wordt bedoeld...

Attached Files:

• 0802.jpg
      0802.jpg
      File size:
      11.9 KB
      Views:
      123
  8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou gewoon s* x hebben en doortesten....achteraf kan je zien wat voor jou positief was ;)

9. pline

pline Actief lid

Dec 25, 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Ok, komt in orde! M'n ventje komt vanavond terug van zakenreis in het buitenland, dus qua timing zit het hopelijk nog goed :D

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wauw das supertiming hahahaha

Veel plezier!

11. pline

pline Actief lid

Dec 25, 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Kunnen jullie nog eens kijken naar mijn testjes? De onderste twee zijn van gisterenavond en vanmorgen. Mijn temperatuur is niet gestegen en ook de testen lijken niet erg verschillend van elkaar... Waar blijft dat ei?

Attached Files:

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja hij moet nog komen.....aan je test te zien duurt het niet lang meer....en je temp stijgt pas weer na je ei dus dat zie je nu ook nog niet ;)

13. pline

pline Actief lid

Dec 25, 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Bedankt! Zou ik beter vanavond opnieuw klussen of een dagje overslaan? En weet je hoe lang na de eisprong mijn temperatuur zou moeten stijgen? ben nog een leek... we zijn immers nog maar enkele maanden bezig

Share This Page