Dit was mijn test van vanmorgen met ochtend urine. Ik heb 2 augustus mn nod dus zit er 4 dagen voor. Nu heb ik vanmiddag nog een digitale gedaan van clearblue en toen stond er niet zwanger... Wel middag urine
Wow dat is best netjes dan! Test vrijdag anders nog eens met de Kruidvattest. Dan moet het streepje vast duidelijker zijn.
Hoe kan het dandat die clearbleu niet zwanger aan a Gaf? Omdat het te vroeg is of omdat ik het met middag urine teste?
Mijn zoontje is ruim een half jaar en ik had net zo'n test als jij van kv terwijl de digitale van clear blue niet zwanger aangaf. Ik had niet zo'n hoog hgc (wat niks uit schijnt te maken, waarschijnlijk daardoor ook niet veel last gehad van misselijkheid) dus mijn testen van kv werden in de loop van de dagen iets donkerder als die van jou, maar niet heel veel. Komende dagen weer proberen en je zal em donkerder zien worden! Gek misschien, maar ik heb de schermpjes van de kv testen ingesmeerd met blanke nagellak (ergens gelezen haha) en de strepen zijn nog prima te zien nu. Ik zeg, gefeliciteerd!! Enne, ze zeggen een streep is een streep!
Ik was ook zwanger 4 weken en cb gaf niet zwanger aan ok wad een bbz bij mij en je hoeft je geen onnodig zorgen maken want ik had zo edn streep nog niet eens een week na nod toen maar moet maar eens kijken hoe weinig % je hebt voor nod met zo een testen. Gewoon binnen paar dagen opnieuw een cbke doen of een kv, maar deze is harstikke pisitief zelfs zonder te turen
Bekijk bijlage 467426 En zien jullie veschil? Een van gisteren = 4 dagen voor nod En een van vanmorgen = 3 dagen voor nod Hoop het zo !
Ja klopt de onderste is van 4 dagen voor nod En de bovenste van vanmorgen 3 dagen voor nod Ben blij dat jullie het ook zien was onzeker..