top! dank je voor de tip! dichtstbijzijnde dierentuin is hier een uur vandaan maar dat valt wel te regelen
Stichting AAP - Rondleidingen en bezoek edit ik zie dat de minimumleeftijd 12 jara is Misschien iets vanuit WNF?
Er zitten een tijgeropvang in friesland maar die heeft nu geen bezoek, stichting leeuw zit in noordholland..maar er zullen nog wel meer dieren opvang centra zijn, tropische vogels etc
Niet alles gelezen dus misschien is het al genoemd. Ik dacht aan een verzorger van wilde dieren uitnodigen op school.
Jawel maar kids die gek zijn op auto s gaan naar garage kids die gek zijn op geiten gaan naar de kinderboerderij kids die gek zijn op herten gaan naar de veluwe dus wij wilden ook een uitje en evt zelf betalen kon voor 5 euro per kind naar binnen... stel dan een bepaald aantal doelen die wel haalbaar zijn zoals dus de auto s of cijfers of varken of of en zeg dan gelijk we doen dit niet want dan komen ouders met dierentuin kun je op wachten Op school moet de leervraag vanuit het kind komen dus zij mochten kiezen en daar kwam dus niet uit wilde dieren maar echt de specifieke dieren dus de leeuw tijger olifant giraffe en zebra we kunenn nu wel zeggen we gaan andere dieren doen maar dat komt niet vanuit het kind en ik vind het sneu andere groepjes hebben allemaal al wat gedaan.. uitje of een werkje enz,, en t groepje van ons alleen een hert geverfd omdat de moeder die dat deed haar zoontje een hert had gekozen ja en de rest koos andere dieren maar ze nam de moeite niet om een ander dier te laten verven .... word er een beetje gefrustreerd van
Jaa, de andere juf belde mij en zei dat ze het een leuk idee vond de dierentuin en ging nogmaals overleggen ach zegt ze waar vind je anders wilde dieren school kan het niet volledig bekostigen we krijgen 2 euro per kind de overige 5,95 moeten ouders zelf betalen.. ouders zijn akkoord er is alleen nog een groepje en ze vinden het leuk als we deze kinderen ook meenemen. straks na school even overleggen of deze ouders ook akkoord gaan