Zoals de titel al zegt welke brokjes kn je beste geven Gebruik. Nu royal canin hair and skin maar doet nier erg veel
Brokjes proberen met minder graan erin, vers is eigenlijk nog beter zoals KVV (carnibest bijvoorbeeld).
Wij zijn nu overgestapt op wellness core. Graan vrij en meer proteïnen! Pas sinds paar dagen, dus kan.niet zeggen of het werkt.. maar is wel stuk voedingsrijker. Je kunt ook kijken naar catlovers gold. Is alleen online.te bestellen, en volgens mij alleen in 15 kilo zakken.. Net zo duur ongeveer als royal canin..
Kvv (kant en klaar vers vlees) heeft hier super geholpen. Hier krijgen ze een combinatie van smuldier (te koop bij oa Albert Heyn en Jumbo) en lotgering (online te bestellen). wel kijken naar complete versies. sinds ze op kvv staan verharen ze nauwelijks nog. ze drinken niet meer zoveel, bakken zijn droger en stinken niet meer. ze zopen zich eerst klem door de brok. droog en bevat zout. ook ontlasting was soms aardig veel en stonk de tent uit. nu nog 1 drolletje per dag die niet ruikt. in brok zit veel toegevoegde rotzooi waar ze niks mee kunnen. vooral in voer van royal canin. ALS ik ze brok voer dan is het brok met een hoog vlees gehalte en zonder granen en andere toegevoegde troep. die van mij krijgen dan catlovers gold. online te koop in zakken van 5 kg.