Heb even jullie creatieve hulp nodig...

Discussie in 'De lounge' gestart door Lucia, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hallo meiden,

Begin april viert mijn zusje haar vrijgezellenfeest.Hartstikke leuk natuurlijk!

Nu is aan al de gasten gevraagd een A4-tje te maken, met foto's, gedichtjes, etc...
    Maar heb totaal geen inspiratie!

Heb tot nu toe een blad (paint shop pro) met de woorden: nieces, sisters, mothers, family, love, en een foto van haar dochtertje en mijn dochtertje.(schillen 3 dagen)

Maar...dat was het dus. :)

We zijn niet superclose (ze is eigenlijk m'n halfzusje, maar we zien het niet echt zo), maar ik hou natuurlijk wel erg veel van haar!

Heb geen foto's van haar en mij samen ofzo helaas...(misschien dat m'n pa er een paar heeft maar dat weet ik niet zeker)

Heb al gegoogled op gedichtjes voor zusjes, maar die vind ik allemaal zo klef...

Wie o wie weet wat ik er verder nog op kan zetten?! :)

2. girl21

girl21 Niet meer actief

als je een foto zoekt van haar of misschien zelfs jullie samen, heeft ze geen hyves? kun je misschien daar foto van halen..

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Eventueel een foto van toen ze nog klein (baby, kleuter...) was?

Ik heb ooit voor mijn zus iets gekocht en daar stond een heel leuk en grappig zussengedichtje op, maar ken het niet vanbuiten... Zal eens zoeken! ;)

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Girl21; ze heeft wel Hyves, daar staan hele leuke foto's van haar en haar gezinnetje op...zal eens kijken of er een geschikte foto tussen staat, Thanx!

@Nijntje; een foto van haar toen ze nog klein was kan ik misschien ergens wel opdiepen...morgen eens aan m'n pa vragen!
    Ben wel benieuwd naar het gedichtje, dank je dat je voor me wilt zoeken! :D

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Je kan ook een foto van haar knippen en plakken en dat zo bewerken met een foto van jou alsof het lijkt dat je samen op de foto staat ;)

6. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Plaatjes uitknippen van dingen die bij haar passen, bijv. haar werk, hobby, auto, huisdier, vakantie, tv serie enz. Dan maak je er een soort collage van.

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Minyaweth; daar was ik ook aan aan het denken, maar de foto's die ik heb van haar zijn zo verschillend dan mijn foto's...lijkt erg fake als k die dan bij mekaar 'plak' snap je?

@Cookie; het probeem is...ik weet helemaal niet zoveel van haar. :oops: En het moet een verrassing zijn, dus kan haar niet gaan uitvragen. :)

Zal eens kijken of ik iets van m'n andere zussen los kan peuteren. ;)

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Lucia: dit is het gedichtje

Ik glimlach omdat jij mijn zus bent. Ik gniffel omdat jij daar niets aan kan doen!

Is echt toepasselijk om mijn zus en mij. Vroeger altijd ruzie, maar sinds een paar jaar en zeker sinds ik het huis uit ben, gaat het super tussen ons! ;)

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dat is idd wel een leuke! :)

Thanx meid!

10. Mar1een

Mar1een Lid

27 jan 2009
    44
    0
    0
    Ondernemer
    Heerhugowaard
    Je kunt ook een leuke / grappige herinnering opschrijven

of

'gewoon' iets liefs, wat je leuk aan haar vind,want wanneer zeggen we dat nou tegen elkaar ?

11. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Je kan ook fotoshoppen, bv haar foto op een andere lichaam.
    Heb ik ook gedaan toen mijn vader 50 was geworden, zijn hoofd op een gespierde bodybuilder met een klein slipje aan :)

Deel Deze Pagina