willen jullie meedenken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nanette77, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    daar ben ik weer eens;) zit een jaar tussen.. dus dat valt mee.
    Maar het is een raar verhaal.

na lange lange lange jaren is vorig jaar hashimoto gediagnosticeerd.
    Daarvoor ben ik sinds september eindelijk goed ingesteld .

mijn cyclus wisselt hierdoor nog wel eens, maar ik houd al tijden niks meer bij. we hebben eigenlijk de hoop op een 2e kindje opgegeven..

ik verwachte mijn menstruatie tussen 7-9 maart, maar 4 maart werd ik een soort van ongesteld. het was de 6e weer over. verder niet over nagedacht..
    alleen voel ik mij de laatste dagen niet goed. ergens denk ik niet zwanger te kunnen zijn want door griep bij elk gezinslid hebben we alleen 24 februari een erg gezellige avond gehad.

Gisteren voor de zekerheid toch maar eens een testje gedaan omdat ik zo'n kramperig gevoel bleef houden down under en ik een vreemde smaak in mijn mond heb.

de test van gisteren was erg onduidelijk, dus vandaag een andere gehaald.
    Nou ik weet het niet.. wat denken jullie? in hoesje van zonet. zonder hoesje van gisteren (apothekerstest)

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik zie ze op allebei!! Ik ga heeeeeel, echt HEEEL hard voor jou duimen en bidden dat het deze keer nu eens goed gaat!!

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja ik zie hem wel, maar had hij niet duidelijker moeten zijn?
    (lief dat je weer zo blij bent!)

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Misschien een duidelijkere foto.. Hier is hij nml redelijk duidelijk

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Als de bloeding van de 4e een innesteling is geweest kan dat prima, sperma kan tot 7 dagen leven dus je kunt ook een iets latere eisprong hebben gehad, misschien maak je langzaam hcg aan?

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik ben dan weer nuchter sorry.

Als dat van 4 maart een innestelbloeding was en 4 maart is al 9 dagen geleden, had je nu een duidelijk positieve test moeten hebben.

Ik denk dan eerder dat je licht ongesteld was en dat de test mogelijk op je naderende eisprong reageert, temeer je schrijft wisselende cyclussen te hebben.

Nogmaals sorry voor mijn nuchtere input. Wil je niet zondermeer blij maken met een dooie mus.....

7. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Shit ik zou het zo graag voor je willen maar op de laatste foto zie ik alleen streepje die te ver naar rechts staat :(
    Kun je geen zwanger-tekst-test halen? Je zit nu na je nod toch? Dan zou deze al duidelijker horen te zijn, maar met onregelmatige cyclussen zou het kunnen maar helaas reageren die testen bij sommige vrouwen ook weer op de eisprong....
    Gatver, ik zou snel de dokter bellen, afspraak maken en bloed test laten doen!!! Sterkte, Ps zie op de eerste fotos wel streepjes!!! ;)

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja dat zou misschien ook kunnen behappy.. en geloof me.. met mijn geschiedenis ben ik niet zo snel blij met een streep op een test;)

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    streepje staat wel waar hij staan moet hoor.. en ik wil eigenlijk niet zo'n dure test doen.. vind het zo jammer om zoveel geld weg te gooien;) Ik heb nu nog zo'n kv test en die doe ik morgen vast wel:p

10. LilithTempestas

LilithTempestas Actief lid

9 mrt 2015
    277
    0
    16
    Vrouw
    Sorry, maar ik zie alleen op de kv test op de bovenste foto een heeeeeel licht streepje, heb echt moeten turen!

Hopelijk gaat 'ie wel mooi oplopen!

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    snap ik.. en toch is het geen turen hier.. waardeloos op de foto.. maar goed een knaller is het niet nee;)

12. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    mee eens

13. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb je weer getest Nanette? Ik zie op alle testen wel streepjes. En ik denk dat je die bloeding van vier maart gewoon moet zien zoals het was, een bloeding. Kan duizenden oorzaken hebben (enigzins gechargeerd, oké). Spannend! Ik duim voor je!

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zat net nog even te denken.
    Weet je 100% zeker wanneer je eisprong is geweest? Gezien je wisselende cyclussen? (Hoe wisselend zijn die trouwens?)

Zou het ook nog mogelijk zijn dat die bloeding van 4 maart een eisprongbloeding was? In dat gevwl zou je dan op 10 dagen na eisprong zitten en dan zou het logisch zijn dat je nog licht test.

Maar doe anders eens een CB Digitaal met wekenindicator. Ook gevoelig en je hebt meteen duidelijkheid.

15. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Ik lijk ook wat te zien, heb je al een nieuwe test gedaan?

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja ik heb een nieuwe test gedaan..
    de foto is wat wazig, zal kijken of ik later een betere kan maken met mijn ipad, die is nu leeg.

over de vraag van mijn eisprong.. Alles kan eigenlijk, ik houd niks meer echt bij. Ja wanneer ik ongesteld ben geweest zodat ik ongeveer weet wanneer ik mijn nieuwe cyclus kan verwachten. (wisselen tussen de 27 en 36 dagen. mijn verwachte nod was op zondag met 30 dagen)

Lief dat jullie meedenken

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    weet je.. over die cbtest.. ik zei gisteren dat ik geen geld wil weg gooien.. wat het eigenlijk is.. zit wat anders..
    zodra ik een cbtest koop geef ik voor mijzelf toe dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn en dat wil ik niet..
    Nu kan ik nog zeggen dat testen allerlei oorzaken kunnen hebben.
    Maar stel er staat zwanger dan is het echt. en als het dan weer misgaat doet dat best zeer.. Ik wil eigenlijk die emotionele achtbaan niet nog eens in..
    misschien stom of over the top.. maar zo voelt het gewoon een beetje

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ik zie hem wel! Wat spannend zeg
    Heb zo vaak testjes gezien van je
    Hoop dat dit echt wat is voor je!

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Dank je..
    Ja voorheen kon de volledige testindustrie draaien op mij als klant;)

20. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Ik zie hem ook, hoop voor je dat ze blijven oplopen, het ziet er goed uit.

Deel Deze Pagina