Als ik dit zo zie heb ik goede hoop, maar ik snap heel goed je terughoudendheid. Toch duim ik voor je!
Wat spannend voor jou zeg en snap dat je jezelf nu even beschermt. Ik zie op je laatste test eerlijk gezegd wel een duidelijker streepje. Als je uitgaat van je 30 dagen cyclus en zondag was je nod dan is hij inderdaad niet knal. Maar als je uitgaat van je 36 dagen cyclus kan het nog alle kanten op. Ik adviseer nu nog geen CB. Kijk het voor je gemoedsrust de komende dagen nog even aan. CB kan altijd nog.
Is deze test, de laatste die je hebt gepost een andere dan die je eerder hebt geplaatst? Ik vind t streepje op deze namelijk duidelijker te zien dan op je andere testen...
Ben het eens met reactie van Be Happy! Of je eisprong die eraan komt of eisprongbloeding! Laten we op het laatste hopen, al snap ik je angst!
Ik zie ze Nette. Anders even als ze opgedroogd zijn onder elkaar leggen (de KV's) en dan kun je goed zien of ze oplopen. Bij mij is het iedere dag (goed) oplopen een vereiste bij een goede zws. Nou ja, je weet er alles van... Vandaag nog getest??
yup weer getest... Ik kan ze niet onder elkaar leggen.. Die van gisteren is nml heel gek opgedroogd. Net of hij nog een keer is doorgelopen en een fel paarse streep dwars door het t geboed. Zelfs met water (heel veel water) krijg ik dat niet weg. Baal er wel van.. Want die van vandaag had ik wel willen vergelijken.. lijkt nml gelijk aan gisteren.. Hier op de foto lijkt hij zelfs lichter
Toch lijk ik nog steeds wat te zien, maar twijfel ook of het echt roze is, ene kant denk ik van wel, aan de andere kant heb ik me twijfels erover.
ze zijn wel roze hoor..maar ik twijfel aan het oplopen van de intensiteit denk dat de kleur op deze foto wat beter te zien is.. en nu heb ik alle testen weggegooid we zien over een paar dagen wel weer.. voor ik mijzelf compleet mesjogge maak denk ik dat het beter is om te stellen dat ik niet zwanger ben.. uiteraard plaats ik wel een foto als ik weer heb getest en stel ik jullie mening in de tussentijd nog steeds op prijs
Toch de laatste uit het pakje maar gepakt ( hoezo osessie) Wilde een middagtestje proberen en de test brandde in mijn lade
Donkerder vind ik als je test van vanmorgen, en het kan best zijn dat je later op de dag beter test. Ik denk wel dat je testen mooi gaan oplopen.
Ik zie op bijna allemaal streepjes en zeker op de laatste Ik snap dat je het heel eng vindt maar denk toch echt dat je zwanger bent