Ik vind je laatste test toch wel erg duidelijk! En ook opgelopen als je die test vergelijkt met die van gister. Ik duim voor je! Ik snap dat je bang bent maar met zo'n duidelijk streepje moet ook de cb wel zwanger aangeven, kan me niet voorstellen dat die niet positief is.
Ja had het er net met mijn man over dat ik morgen misschien toch de huisarts moet bellen om mijn schildklierwaarde te laten prikken. Voor de zekerheid mijn medicatie al verhoogd ( als je zwanger bent moet je een kwart meer nemen zodra je het weet en regelmatig prikken om binnen de waarden te blijven.) Misschien ook de gyn vragen om een afspraak, maar daar twijfelen we nog wel over. In ieder geval zijn wij er nu van overtuigd dat de testen reageren op hcg.. Tot de test van vanmiddag hield ik een slag om de arm omdat het cyclustechnisch zo onwaarschijnlijk lijkt
Ik vind ze langzaam ietsjes duidelijker worden hoor!! Ik duim en bid dat je van de week nog een knaltest hebt en over 8 mnd een gezond kleintje in je armen! Ik blijf meelezen.
Het ziet er toch wel positief uit hoor! Snel maar afspraak maken met je huisarts betreffende je medicatie, want "better safe than sorry". Ik duim heel hard voor je door!
Ik heb om 08.00 uur de huisarts gebeld en kon gelijk mijn bloed laten prikken op tsh, namen ze gelijk de hcg waarde even mee. Dus in principe denk ik dat ik even niet moet gaan testen maar gewoon het telefoontje met waarden moet afwachten (ze bellen morgen de uitslag door) (zit gewoon tijdens mijn les te posten.. dat heb ik werkelijk nog nooit gedaan)
Spannend! Mijn schildklier is ook gestoord nu ik zwanger ben, normaal geen last van, moet het dus ook laten opvolgen.... Ben benieuwd ik hoop voor jou op een positieve hcg waarde en een goede schildklier uitslag!👍
Natuurlijk laat ik het weten.. Vind het zelf ook erg spannend om eerlijk te zijn. Soms voel ik mij erg zwanger, doen mijn borsten zeer enz.. Vraag me af of dat niet tussen mijn oren zit.. Maar goed.. Eerst morgen horde 1 en dan kijken we weer verder Voor de mee-wachters.. Ze bellen altijd 's middags en ik moet tot laat in de middag lesgeven, ik ben dus bang dat ik niet vroeg wat laat horen
Nou de spanning is er af.. Hcg is onder de 5, dus niet zwanger. Toch bizar dat er dan streepjes zijn. Wel willen ze graag volgende week weer testen (thuis) en dat resultaat dan doorbellen. Jammer en verwarrend.. Want ik had deze uitslag niet verwacht om eerlijk te zijn. Gewoon niet zwanger.. Moet eigenlijk nog doordringen
Jeetje, wat bizar! Dit had ik ook niet verwacht. Wat ontzettend moeilijk moet dit zijn... Ik vind het heel erg rot voor je
balen Nette. Had je zelf alweer getest, want volgens mij nog hetzelfde liedje, dus wel poging tot die niet doorzet. Hoe was je schildklier?
Ja en weer een streep vanmorgen.. Bizar bizar bizar.. Denk dat ik de kV beter links kan laten liggen... Tsh is 2,4.. Die wil ik wel iets lager hebben.. Maar daar mail ik de huisarts wel over
Hmmmm, had ik ook wel vaak. Wel/niet streepje. TSH kan idd lager. En zou toch je B12 nog iets opschroeven, waar we het van de week ook over hadden.