Hallo Allemaal, Ik ben erg blij dat ik, ondanks 3 voedingen per dag aan mijn bijna 17 maanden oude kindje, toch zwanger ben geworden. Zat namelijk vanwege onze wens voor een tweede kindje erg aan afbouwen/stoppen te denken. Dit wilde ik eigenlijk niet omdat we er nog zo van genieten. Ik dacht eraan omdat ik nog maar 1 keer een menstruatie had gehad en wel 9 dagen na de eisprong (die voelde ik duidelijk aankomen). 6 weken erna voelde ik weer eisprong symptomen en 13 dagen erna positief getest! 😃 Weet alleen niet zeker of 3, 4 of 5 maart de eisprong was. Verder geen zwangerschapssymptomen gehad, was dus verbaast en erg blij met de testen! De bovenste is van 17 maart, de onderste van 19 maart. De clear blue is ook van 17 maart. Nu hopen dat alles goed gaat! Iedereen veel succes met testen! Ik heb dit bericht gemaakt omdat er vast meer vrouwen zijn die hiermee zitten en twijfelen over stoppen met borstvoeding. Het is dus mogelijk, hopelijk ook voor jullie. Liefs!
Gefeliciteerd! Ik ben ook drie keer zwanger geworden tijdens het geven van borstvoeding, dus het kan zeker! Ik werd ongesteld zodra ik bijvoeding (fruit/groente) ging geven met 6 mnd en de maand erop was ik zwanger! Drie keer op dezelfde manier gegaan
Gefeliciteerd! En in aansluiting op dit bericht... Ik voed (op verzoek) nog zo een 10-15 keer per etmaal en... zie onderschrift...
10-15 x per dag??? Dat zijn dan steeds een paar slokjes ofzo? Pfff, nog een hele klus dan voor je zeg! Respect! Wel gefeliciteerd allebei! Ik voed nog 3x per dag en was ook zwanger. Is helaas mis gegaan. Maar het kan dus zeker...
Ik denk 1/3 van de tijd slokjes maar 2/3 serieuze voedingen hoor Dreumes hier heeft heel heftige voedselallergieklachten (gehad) en dus niet zo een affectie met "vast voedsel".
Gefeliciteerd! Ik was bij fulltime borstvoeding geven, na 2 maanden gewoon weer ongesteld met een keurige cyclus.