Haii meiden ... Ik had een vraagje . Ik zit nu een jaar in de mmm ik gebruik gonal f en als me ei groot genoeg is moet ik pregnyl zetten. Nou dacht ik ik ga deze maand beginnen met ovulatie testen van cb die digitale. Me vriendin had me dit aanbevolen. Nou heb ik dus: cd 7 negatief rondje (16.00 uur ) Cd 8 positief smiley (14.20 uur ) Cd 8 negatief ( 22.40 uur ) Cd 9 negatief ( 07.30 uur )vandaag Cd 9 positief (14.20 uur )- vandaag Cd 9 negatief (19.20 uur) vandaag Echt heel raar ik kom er niet uit ik heb cb gebeld maar.ze zouden ook niet weten waar het aan ligt. Kan het dan toch zo zijn dat het iets met de gonal te maken heeft ik spuit gonal f 87.5 altijd in de ochtend om 9 uur . Ik zal er fotos bij doen van de test heeft iemand dit ooit meegemaakt ? Nu wert ik niet of ik nou positief moet aan houden of negatief. Help.. Ow ik zie dat de test van vanavond er niet staat die had ik om 19 uur gedaan en was negatief
Nee gonal f zorgt niet voor een valse smiley. Ik neem aan dat je ook echo's krijgt om de groei van het ei te bekijken . Ik vind de strip ook niet echt knallen op de dagen/tijden dat hij een smiley aangaf dus ik ben bang dat hij vals positief aan heeft gegeven.
Hai .. Ja ik heb voor morgen een afspraak kunnen maken om te kijken . Ik debk dat dat het dat moet zijn ja want vind het echt raar ... Maar dan paar dagen achter elkaar ? Dank je wel voor je reactie
Hai Nou geweest naar de zh en ze kan geen eitje zien misschien is het al geweest ik heb een gevoel dat dat donderdag nacht was.. msar goed nu moet ik doorspuiten tot woensdag omdat ze niet zeker weet of het gesprongen is kijken of er nog wat groeit.. Beetje raar allemaal
Maar je krijgt toch wel genoeg echo's om dat in de gaten te houden? Waarom dan zelf testen? Het kan niet door de gonal komen trouwens. Wel door pregnyl.
Hoi hier nooit vals getest met gonal het kan zijn dat er teveel urine op de strip zit dit geeft wel een vals positieve uitslag.
Hai omdat ze elke x te laat zijn het is al een paar x voor gekomen dat me ei al gespongen was ik zeg ze ook elke x mijn ei spingt bij cd 8 of 9 meestal. Daarom dacht ik nu laat me maar zelf in de gaten houden maar ja dat werkt dus ook niet hahah ... ik ga gewoon erop staan dat ze eerdere afspraken maken en meer moeten controleren. 😊 Ik krijg naar 1 echo en dan is een week na gonal om te kijken en als die al geweest is een dan wachten tot volgende cyclus ... Als het nig niet is geweest dan krijg ik tussendoor nog een echo . Dus niet zoveel terweil ze eigelijk er wel op moeten zitten maar ik ga het woensdag wel even bespreken .. want zo schiet het niet op natuurlijk. Bedankt voor je reactie
Hoi.. Oke oke misschien is dat het wel dan ik hou het 15 sec omdat ik het in het bekertje opvang. Maar dat staat ook op de beschrijving maar kan zijn dat mijn 15 sec te langzaam zijn hahha ik ga het met een stopwach proberen. Of beter ik wacht gewoon op de echo's hahha.. dank je wel voor je reactie
Is het dan niet logischer dat je iets minder gaat spuiten? Mijn eitje springt keurig rond dag 16. Ik begin op dag 3 met 37.5 en op dag 10,11 of 12 kom ik dan terug. Vaak een paar dagen erna krijg ik de Pregnyl. Ik zou nog een goed met je arts gaan praten want dit is natuurlijk zinloos als je steeds je ei mist.
Je kan ook vragen of je eerst met deca mag spuiten dit legt namelijk je cyclus plat ik had een eisprong op dag 3 dat geloofde ze ook niet moest gelijk komen en jawel ik had gelijk . Ze zijn bij mij toen overgegaan op eerst deca dan gonal erbij en echo's om te kijken hoe dat ging toen konden de iui's wel doorgaan
Ik kreeg hier om de dag een echo en waar nodig elke dag een echo. Zo waren ze nooit te laat. In veel gevallen namen ze zelfs bloed af om te zien in hoever m'n lichaam een evt ovulatie aanmaakte.
Hai ja heb er elke x maar 1 en daarom dacht de dokter ze doet m iets hoger dan kijken of ik meer eitjes krijg .. vorige maand had ik een hele late eisprong toen groeide het heel langzaam . Toen moest ik 100 spuiten en had pregnyl gekregen op cd 23 .toen had ik 2 eitje 1 van 20mm en 1 van 18mm. Heel verwarrend elke x ze moeten er gewoon meer op zitten ik word elke x makkelijk weg gestuurd enzo ja ga maar door.met spuiten dan zien we of er wat groeit of niet.😡. Ik heb woensdag weer een afspraak en dan ga ik even goed praten ja wat nou de bedoeling is. Zo heb ik alleen maar meer stres.
Ow oke dan gelukkig is dat goed gekomen.😊 Ik zal het even navragen ga zo ook ff googlen kijken wat dat is deca ik ken het niet