Ik ben bang dat ik mn ei nog niet gehad heb en ik weer een langere cyclus krijg maar hoor ook verhalen dat actiontest niet altijd knalt? Miss dan toch de 12e geweest?
Als ik naar mijn eigen ovulatietesten zou kijken, dan zou voor mij 12 positief zijn geweest. Heb van geen enkel merk ooit de teststreep even donker of zelfs donkerder gehad dan de controlestreep en heb toch echt een eisprong.
Dankje voor je reactie! Ik heb bij mn vorige zwangerschap wel veel donkerdere ovulatietesten gehad maar die waren volgens mij van ander merk.. Van action heb ik toen ook gehad maar miss werkten die toen ook al niet duidelijk genoeg, ben t allemaal btje vergeten
Ik heb geen ervaring met action maar ik testte altijd met zwanger en Kids en altijd een mega knaller kunnen vinden. Als ik na jou testen kijk zou ik denk ik ook zeggen 12 jan.
Ik heb de action geprobeerd en kreeg er geen positieve test mee, terwijl de Z&K ovulatietesten wel een duidelijke knaller gaf in dezelfde cyclus. Het zou dus kunnen dan de 12e jouw piek was.
De actiontesten reageren inderdaad niet op iedereen even duidelijk. Vind ze niet zo goed. Kruidvat was voor mij wel duidelijk, maar die heb ik maar twee rondes gebruikt.
Zo te zien had je de 12de een aankomende eisprong!!!!!!☺️☺️☺️☺️
Ik had bij deze zwangerschap ook geen ovu streep die even donker was. In de ronde die raak was bij de vorige zwangerschap had ik dat wel. Ik denk dat je het beste kunt blijven doortesten om uit te sluiten dat je ei niet gewoon laat is deze maand, en over een week of 2 sowieso een zw-test doen (ik raad dan kv 2v5 aan).
Bedankt allemaal voor het meedenken. Heb nu uiteindelijk toch nog een duidelijkere test gehad. Miss morgenochtend nog duidelijker maar iig morgen of overmorgen eisprong denk ik. Cyclus van 34-35dagen dus..Tja.
Fijn dat je hem alsnog gevonden hebt. 🐇🐇 Idd wat lange cyclus lopen we zo bijna tegelijk 😉 Succes.