@Sparkie; ja de teststreep is zelfs duidelijker dan de controlestreep (in het echt). M'n vriend zei dat de linker duidelijker was, zonder dat ik hem had verteld welke de test of controlestreep was. Raar hoor!
Ja HEEL zeker. We hebben een heel drukke, stressy maand gehad waarin we ook nog eens allemaal ziek zijn geweest dus echt WEKEN niks gedaan.
Nou we hebben het niet meer gedaan sinds ik de laatste keer ongesteld ben geweest, en daarvoor was het ook al even geleden.
Nee oke, dan kan het er misschien zijn ingewaaid? met raam open geslapen Maar, je kan nu aan de klus, mis een laat ei?!
Nee raam is alleen overdag open. En ben ook niet onder narcose geweest deze maand. Dat klussen is gisterenavond voor gezorgd, en straks zien we wel weer.
Ik hoop het voor jullie!! Ik kan het woord klussen niet meer uitspreken waar man bij is, die rent hard weg...arme stakker
En? vandaag al een ovutest gedaan? Ben benieuwd of hij lichter is! Die van gister was in iedergeval hardstikke positief!
Ovutest was negatief, nog wel een redelijk duidelijke streep, maar niet meer zo posi als gisteren. Zo te voelen is ook vandaag m'n ei. Gelukkig gisterenavond geklust. Ohja heb voor de 'zekerheid' toch maar een zw-test gedaan maar die was omowit.
Lucia; Ik had gisteren net als jou een positieve ovutest (ook gisteren geklust) Vandaag was de mijn ook weer negatief (niet geklust).. denk je dat t klussen morgen nog zin zal hebben?