Hallo dames, Vanaf deze maand ga ik beginnen met temperaturen. Bij FF kan ik niet aanmelden en ik vroeg me af of er andere sites bestaan waar ik online mijn cyclus kan bijhouden. Ik zoek ook een blanco temperatuurkaart die ik dan zelf met pen kan invullen, dit vind ik zelf erg handig voor naast mijn bed. Kunnen jullie mij misschien hier aan helpen?
Dat had ik ook. Je moet uitgenodigd worden door iemand die daar al zit. PB me even je emailadres, dan nodig ik je uit.
je kan mij [pb voor uitnodiging van FF. ( FertilityFriend, engelse site) Ze hebben op de site uitleg/training hoe je het kan invullen je hebt bij FF gratis versie en VIP betaalde versie
Hi meiden! Ik heb twee jaar geleden een gratis account bij FF gehad, maar toen ik er net weer eens op inlogde kon ik opeens nergens meer in 'omdat het een VIP onderdeel was'. Begrijp ik goed dat jullie toch nog een manier hebben om een gratis FF-account te krijgen? Dat wil ik wel graag namelijk! Wie me daar mee kan helpen: alvast bedankt! Chantico