Ik vind mijn kaartje maar erg raar. Ik had pas later de stijging en donderdag was op de echo te zien dat mn ei al gesprongen was dus ff loopt iets achter. Hoe kan het komen dat mijn temp zo schommelt? Mijn basale temp is overigens 36.2.
Een tempschommeling in je lf is heel normaal. Je temp is ook nog steeds hoger dan je basaal. Maar waarom zijn bijna al je bolletjes open? Temp je wel dagelijks rectaal op dezelfde tijd voor je je bed uitgaat??
Zie nu pas open en dichte bolletjes. Wat houdt dat in? Ja altijd direct na het wakker worden, maar vul het vaak later in dus denk daarom..?
Maar sta je ook altijd op dezelfde tijd op dan ?( wekker zetten zelfs in het weekend? En je tempt dus rectaal?
Ik word altijd tussen 4.00 en 5.00 wakker om te plassen dus dan temp ik direct (rectaal). Ik dacht dat het niet op een uurtje kwam, als je het maar direct doet als je wakker wordt.
Oke dankje. Dan ga ik mijn wekker zetten. Is er een min. uur slaap die je moet hebben gemaakt? Ik moet namelijk altijd rond 4 uur plassen.