willen jullie meekijken (ovu)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door gimby, 30 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Hoi meiden,

Ben al (te) lang deze cyclus bezig met ovu-testen.
    Ik ben er mee begonnen omdat mijn cycli zo onregelmatig zijn en ik geen idee heb wanneer mn ei ongeveer zou kunnen komen.

Denken jullie dat mn ei al geweest is of dat deze nog moet komen?
    Gistermiddag was het donker, dus ik dacht dat ik vandaag een knaller zou hebben, is ie weer bijna weg :(
    (Mn banner pas ik elke keer aan, dus is even nietszeggend ;))

2. kellyk

kellyk Niet meer actief

Volgens mij moet je ei nog komen. Ik zou de volgende keer te testen van sensitest kopen die vin dik duidelijker!

3. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Ik zie nog geen knaller. Maar van al deze testen lijkt me de 29e het meest richting een positieve test gaan. Maar jammer dat je dan de 30e weer zo'n vaag tweede streepje hebt!
    Test je ook steeds op hetzelfde moment van de dag? Ik merkte hier dat het -zeker bij de Action testen- nogal een verschil maakte wanneer ik testte en hoelang ik niet gedronken had. Maar m'n ei was trouwens niet te missen gelukkig.

4. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Meestal test ik aan het einde van de middag/begin van de avond (ivm werk).
    Gister was ik vrij, vandaag ook, dus bij mn tweede plasje :) getest.
    En omdat deze gister wat donkerder was, aan het einde van de middag/begin avond nog eens..

5. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Ik dacht eerst ook de 29ste, maar toen zag ik het ritme van je cyclus. Wat lastig als er (nog) geen regelmaat in zit, dan blijf je zoeken. Dat zou ik dan ook doen, want het zou zonde zijn om het nu te stoppen.'

Ik heb weleens gelezen dat niet bij iedereen de ovulatietesten knallen, dus wellicht was het wel de 29ste...

6. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ik heb altijd getest op willekeurig moment en nog nooit rekening gehouden met drinken of plas.

Ik teste met cb digital en sensitest gevoelig en heb altijd een juiste uitslag gehad.

7. niseje84

niseje84 Lid

21 mrt 2013
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou zeggen de 29e...

8. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Bedankt voor jullie reactie!
    We hebben het de 28e nog gezellig gemaakt en ik wil vanavond ook weer een poging wagen ;)
    Hoop dat we dan mooi op tijd zijn.
    Zal vanmiddag nog eens testen, als deze dan lichter is, is de kans dan groot dat de 29e mn piek was? Dus vandaag of morgen mn ei?

9. niseje84

niseje84 Lid

21 mrt 2013
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    ligt eraan wat je test vandaag doet!

10. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Tweede test vanmiddag was ook weer lichter dan gisteren.. Wat denken jullie, eisprong vandaag?

11. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italiƫ
    Ik dacht ook twee keer dat ik m al had gehad, heb normaal cyclussen van rond de 33 dagen, maar ik had gisteren pas een echt positieve ovulatietest (op dag 24 dus minimaal 38 dagen cyclus deze maand!) en vandaag knalde hij nog harder! Ik denk dat je ei nog moet komen.
    Overigens test ik zelf rond 12:00 het positiefst. Mn knaller van gisteren was rond 12:00 en om 18:00 savonds was ie een stuk licher, maar vervolgens vandaag rond 12:00 dus een megaknaller (zie mn foto ter vergelijking!)

12. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Wow da's echt een knaller inderdaad.

Hieronder nog even een paar foto's van mn rijtje.
    Wat denken jullie, wanneer is mn ei geweest of moet deze nog komen? ;)

13. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Ik zou ook de 29e zeggen... ik gebruik de dipsticks van zwanger en kids en die van mij worden ook niet heel donker als ze positief zijn... en zeker niet zi knallend als die van jou key, wauwie!

14. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Thnx meiden.. Nou ik las net op het forum dat Action ook knaltesten heeft, maar ik vind de mijne niet echt knal, vandaar ;)
    Als de 29e positief was, is mn ei er dan de 30e of 31e?

Deel Deze Pagina