Hulp gevraagd: Clear Blue positief tegelijkertijd bloeding?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door skye81, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    #1 skye81, 27 jan 2014
    Laatst bewerkt: 27 jan 2014
    Vandaag op mijn NOD wilde ik testen ivm zwangerschapskwaaltjes.

Op de Clearblue digital geeft ie aan Zwanger 1-2 en een paar seconden later word ik ongesteld! Drie dagen geleden stond er nog niet zwanger.

Waarschijnlijk is dit een vroege miskraam maar ik wil toch nog wat dingen uitsluiten;
    Ik heb nl 2 maanden geleden mijn eileiders laten doorspuiten in Gent. 1 eileider was slecht toegankelijk, maar met moeite toch gelukt. Deze maand heb ik vanuit diezelfde eierstok geovuleerd zagen ze op de eco.

Ik hoop dus niet dat dit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is....Dat het eitje toch is blijven hangen in de eileider oid..Dus ik doe over een paar dagen wel weer een zwangerschapstest.
    Maar als dit gewoon een vroege miskraam is, blijft er dan ook nog lang hcg in de urine of moet ie over een paar dagen weer negatief zijn?

Het lijkt trouwens een stuk pijnlijker dan een normale menstruatie..is dat altijd bij een vroege miskraam?

Please help

2. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Lastig die onzekerheid zeg!!

Bij mijn vmk was het al weer heel snel uit mijn lichaam...

3. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Ja! Heel vervelend...

Maar denk toch vrij zeker dat het een vmk is want het is behoorlijk pijnlijk...Hele pijnlijke krampen...:(

Zit ik dan met mn positieve test....

4. sita90

sita90 Niet meer actief

Wat rot:(:(:( .. je kunt niet meer doen dan afwachten.. over een paar dagen nogmaals testen. Ik hoop van harte voor jullie dat je toch goed zwanger bent en blijft:).....

5. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Zoals het er nu uitziet is het echt voorbij...De menstruatie zet goed door en heb behoorlijke krampen...Ben er echt een beetje van in de war merk ik..

Vond het toch wel een lullig momentje...Sta je met een digitale positieve test in handen en net voordat ik blij wilde worden is het weer voorbij...:(

Tja...het is niet anders..

Vooruit blijven kijken en weer verder

6. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Blijdschap en verdriet staan dan ineens heel dicht bij elkaar.

Ik dacht begin 2012 zwanger te zijn(was ook zo natuurlijk) maar kom je voor je eerste echo zien ze helemaal niks. Bleek een lege vruchtzak te zijn. Lig je dan .......

7. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Ja verschrikkelijk...

Ik ken het..paar maanden geleden was bij de echo het hartje gestopt..Wat afschuwelijk was dat.

8. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

ahhh meis toch :(

ik weet wat je meemaakt,heb helaas zaterdag een miskraam gekregen :(
    had 2 dagen daarvoor nog een positieve test in mijn handen en dat al dik 2 weken lang positieve testen.

Het begon bij mij met wat bruinig bloed en nog geen 5 minuten later kram in mijn bibs,rug en benen.
    buik nog niet.

Ik was 5 weken toen ik dus miskraam kreeg en op de echo konden ze niets anders zien dan een bloedprop.
    ze gingen er dus al vanuit dat het een mk is geworden.

mijn test nu was ook 1 streep en geen 2 meer :(

toch heb ik nog symptomen maar dat kan nog 2 weken duren voor het weg is.

sterkte meid.

9. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Ach wat erg voor je!

Ja mijn test is nu ook niet meer positief...
    Nou ik ga er maar vanuit at het met het kindje dan ook niet goed was en dat het vast nog gaat lukken dit jaar. We gaan er weer voor..Hoe lastig het ook soms is...

Deel Deze Pagina