Ik heb de afgelopen dagen ovulatie testen gedaan ik zie duidelijk per dag verschil. De onderste heb ik zojuist gedaan de andere testen savonds rond 19:00. Maar is de onderste nu positief of moet die nog donkerder?
Verschilt per persoon wel enigszins en per testsoort ook, dacht ik, maar zo op 't eerste gezicht zou ik zeggen... je hebt nog geen positieve test, wel een oplopende...
Oke maar dan zou die vanavond of morgen wel positief kunnen zijn.... doe er vanavond en morgen nog een maar stel hij wordt lichter dan kun je concluderen dat de eisprong is geweest? Het is de eerste keer dat ik ze nu gebruik.
Dat kan,kan ook nog wel een week duren.Hij moet even donker of donkerder worden,dus als hij nu weer lichter wordt heb je geen positieve test gehad,en kun je beter doortesten.Hij kan wel vaker op en aflopen voor je een knaller hebt,of hij knalt vanuit het niets..gewoon doortesten tot je een positieve test hebt.
Je test lijkt niet positief genoeg. Ovulatie testen moeten net zo donker (of donkerder) zijn als de controle streep. Wel loopt je test mooi op. Beste is om 2x per dag te testen, zodat de kans kleiner is dat jij je piek mist