Zien jullie wat?? Ik als ik 'm 3 x in het daglicht houd, maar misschien wil ik het wel te graag of is het een indrooglijntje...? Hoe herken je die? Graag jullie mening, man wat ben ik zenuwachtig! Dacht namelijk al ongi te zijn, zie onderschrift, maar na 2 spatjes (letterlijk) ist weer helemaal gestopt. Zou ik dan toch zwanger zijn?? Of moet ie 4 dagen na NOD donkerder zijn? (Heb ook altijd heel lichte ovu-testen trouwens) Kortom, leef tussen hoop en vrees, wat denken jullie?
Ik denk wel iets te zien maar moeilijk... 4 dagen na nod hoort die wel donkerder te zijn maar Miss langere cyclus of wat dan ook ?? Soms hoor je ook dat meiden later pas positief testen dus het kan... Hou me op de hoogte!!
Ik lijk heel in de verte wat te zien, maar idd te licht voor 4 dagen na nod.mssn heb je een heel laat ei gehad?
Dan heb je morgen je nod met een lf van 14. Dan zou het wel kunnen. Probeer anders vanmiddag nog een testje. Sommige meiden testen smiddags donkerder.
Oh, ik dacht juist s morgens...? Ik heb helaas geen testjes meer, denk dat ik morgen extra gevoelige haal. Ben wel bang dat de kleine bloeding betekent dat het mis is, heb gister en eergisteren namelijk geklust en getild en steeds daarna kwamen er wat spatjes bloed (dacht ik dat ik ongi zou worden) en stopte het weer... Te spannend dit!!!
Ik zie ook een licht streepje. Het doet me denken aan mijn eerste test die was ook zo licht 2 dagen later was die echt veel donkerder. Moet erwel bij zeggen dat het bij mij wel mijn eerste ronde was. Misschien heb je een langere cyclus.ik duim mee!
Ik had 4 dagen na NOD ook een lichte test door late eisprong dus het kan echt hoor! Morgen nog een testje doen meid.
Meiden, thnx voor jullie reactie en meedenken. Word al iets rustiger, test is nu opgedroogd en al duidelijker!!!!?!?
Ooh ik zie wat inderdaad!! Toch nog maar even nog een testje halen maar ik denk dat we je mogen feliciteren?
Doe anders een CBdigital, dan is er geen twijfel... ik had ook een tuurstreepje en de digitale was nadien héél duidelijk !
Durf hier ook voorzichtig blij te worden! Overmorgen weer testen, eerst met 2v5 van kv om te vergelijken met die van vandaag, issie donkerder dan doe ik die van CB digital. Spannend, maar o zo leuk!!!! Thnx voor het meedenken!
Ik zie 'em ook op de tweede, en mijn streepjes test kon ook nauwlijks iemand ze zien hahaha 2 dagen later confirmed met clearblue digi!
Jep, is donkerder!!! M Nog steeds wel licht hoor... Heb alleen dagelijks steeds btje bloedverlies... Lees dat dat in 20% van zwangerschappen voorkomt en in 50% van deze gevallen afloopt in mk. Spannend dus, morgen ff bellen met vk, al zal zij ook wel zeggen: afwachten... We zullen zien!