Is er iemand bekend met het feit of de huismerk apotheek testen voor druklijntjes hebben of indroog streepje? het gaat hier om de Zwangerschapstest van Samenwerkende apothekers (verpakking roze, geel, wit en blauw) Dankjulliewel!
Ik zie namelijk wat (weet niet of ik het met verbeeld of dat ik gewoon als de dood ben om wel een streepje te zien..) , ik krijg het niet op de foto (telefoon camera ) maar dat zou echt niet best zijn want ik heb net 2 maanden geleden een koperspiraal laten plaatsen...
Mijn telefoon maakt ontzettend beroerde foto's Ik na het plaatsen van mijn spiraal nog 2 dagen last van bloedingen (heb hem laten zetten tijdens mijn ongesteldheid) en daarna heb had ik meteen netjes mijn oude cyclus van 25 dagen terug Alleen deze maand dus niet... Ik ga wel even heel hard mijn best doen om mijn plas op te houden en dan straks nog ff een testje doen... misschien geeft dat meer zekerheid Heeft er iemand ervaring met die testjes? Groetjes!
oh nee die heb ik nooit gebruikt wel een andere van de apotheek zelf. Ja dankjewel geloofde deze test ook niet haha
Ik heb die test gebruikt, maar bij mij was er geen twijfel mogelijk, ik was super duidelijk zwanger, vage lijntjes of iets heb ik dus ook niet gezien.
Bedankt voor je reactie! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ga zelf nog maar even afwachten, misschien word ik wel gewoon morgen ongesteld!
Anders neem je de test ff mee naar de apotheek, ze willen vast wel even meekijken voor je, maar in het principe is een streep een streep en dus zwanger.