Goedemorgen! Bedankt voor al jullie reacties en gefeliciteerd voor alle zwangeren! Ik heb bijna de hele nacht wakker gelegen met testdrang :s Zal foto bij plaatsen. Ik vind hem hetzelfde als gister... en was wel binnen de 5 minuten.. maar dus niet donkerder. Over 2 dagen mijn nod, zal hij eigenlijk donkerder moeten zijn? Pffff... Bij die foto waar 2 testen op staan is de bovenste van gister. Wat zeggen jullie?
Hcg verdubbeld iedere 36-48 uur dus het beste is om om de 2 dagen te testen wil je goed verschil kunnen zien.
Oh! Vandaar dat hij dus niet perse donkerder hoeft te zijn... Oefff weer een Lange dag wachten dus... Mischien dat ik vandaag een clear blue ga halen. Wil het zo graag zien staan
Ik vrees dat je streepje nog te licht is voor een positieve clearblue, zou daar echt nog even mee wachten.
Hier ben ik het mee eens. Ik had een veel donkerdere streep voordat cb uitsloeg. Ik zou even afwachten hoe mooi k2v5 oplopen en is de teststreep goed zichtbaar kun je misschien dag erna cb doen
Dan bewaar ik de clear blue tot vrijdag. Dat is mijn nod. Dan zal hij toch wel positief uit moeten zijn als het hcg blijft oplopen ☺️
Ik heb vanavond nog een ovulatie test gedaan. Die was van CB. Was bijna positief, had nog geen smiley. Wel bijna 2 gelijke strepen. Heb er geen foto van.Lijkt me goed nieuws toch? Morgenvroeg met ochtendurine de CB zwangerschaps test met wel/niet zwanger. Hopelijk kan ik een beetje slapen vannacht 😊☺️
Deze testen zijn positief ik Had ook zo'n tuurstreepje... Maar niet iedere dag gaan testen hoor, om de dag proberen. Dan kun je ze beter vergelijken... spannend! Hoop dat je positief blijft testen