Hallo ... Ik ben Denise , en wil heel graag jullie mening of ervaringen horen betreft het volgende... *Ik heb mijn menstruatie gehad op 3 de 2016 *VOLGENDE menstruatie zou dan zijn op 29 dec ( 26 dagen cyclus) *Gemeenschap op 10 dec *Ovulatie gevoeld op 14 dec ( altijd heel duidelijk voelbaar) *25 dec laat in de avond heeeeel klein beetje lichtroze bij t afvegen. *26 dec in de ochtend hetzelfde en dat was Het laatste beetje. * Op 26 dec in de ochtend vreselijk misselijk... en had al een paar dagen last van zere borsten bij het uitdoen van mijn bh savonds.. * 29 dec begon DACHT ik mijn menstruatie .. heeft 4,5 dag geduurd maar in die dagen heb ik maar 1 keer een streepje bloed op maandverband gehad (dit was het hoogtepunt qua bloedverlies ) en verder zo goed als niets op t verband terwijl dit normaal een vol maandverband is om de 3 uur..? Ik verloor het bloed voornamelijk alleen bij het plassen en waren soms kleine en soms grote druppels die volgden na t plassen. * in de dagen vanaf 25 dec kreeg ik wisselend verschillende dingetjes die ik vreemd vond maar nog niet koppelde aan zwanger zijn - vanaf 27 dec rode kleine vlekjes in mn gezicht tot op heden ... , vlaagjes misselijkheid , vlaagjes lastige borsten... maar zoals we weten kan ons lichaam ons flink voor de gek houden dus ik probeer er niets van te denken.. * op 2 januari toch even een testje gedaan vanwege vreemde menstruatie en roze op 25 en 26 dec. NEGATIEF * na toch telkens dingen te blijven voelen , misselijk , borsten , geen ei wegkrijgen wat ik normaal dagelijks eet... en zo nog wat kleine dingetjes... * 6 januari TOCH nog een testje gedaan en daar komt dus t probleem... die was negatief en bij t willen weggooien na 3 kwartier zoals zovelen dit doen keek ik en duidelijk een plusje in t venster dus POSITIEF maar NA AFLEESTIJD. * 7 januari .. opnieuw met ochtend urine getest en ook nu hetzelfde verhaal !!!! Na een half uur pas weer positief !! KRUIDVAT EARLY TESTEN BY THE WAY * ik heb de foto van beide testen geupload als profiel foto ... jullie weten dat de streep op foto altijd minder zichtbaar is ?.. in t echt is de streep even breed als de controlestreep maar t potloodstreepje aan de zijkant is het meest zichtbaar.. wat denken jullie hier nou van ??!!! 1 keer een indrooglijn kan ik geloven maar 2 ochtenden achter elkaar ??? Nou ik hoop dat allemaal duidelijk is en dat iemand wil reageren ...groetjes Denise
Streep pas zo lang na afleestijd is niet betrouwbaar. Ik zou dus morgen of overmorgen nog eens testen, misschien een andere test proberen. Hier altijd tevreden over de 2voor5 van Kruidvat.
Je vraag staat op de verkeerde plek. Ik gok toch echt op indrooglijntjes, helaas.. Maar ik hoop voor je dat ik het mis heb natuurlijk.
Ik zie je foto niet,maar het kan misschien zijn dat je cyclus iets langer is dit keer? Morgenochtend weer eens testen,een test aflezen buiten de afleestijd kan je als negatief beschouwen.. Succes,ik duim voor je!
bedankt voor jullie snelle reacties !!! ik moest nog even uitvogelen hoe het allemaal werkt ... foto heb ik er nu bijgezet .. groetjes Denise
mijn cyclus is normaal trouwens tussen de 26 en 28 dagen ...ben even van de 26 dagen uitgegaan met oog op de ovulatie die ik voelde en dat mijn menstruatie idd de 29ste kwam ... hahaha en mijn vraag op de verkeerde plek (oeps !!) ....
Ik vind dit echt indrooglijntjes, geen positieve testen... gezien je vreemde menstruatie zou ik dus nog even afwachten en nog eens testen!
Helaas zijn deze testen inderdaad negatief en staan ze ook wel bekend om dit soort streepjes te geven buiten afleestijd. Het voelen van je eisprong is trouwens niet echt betrouwbaar, je voelt meestal de laatste groeispurt voordat je eisprong daadwerkelijk plaatsvind. Heb je alleen de 10e gemeenschap gehad of ook daarna nog? Omdat de kans op een zwangerschap dan sowieso al iets minder groot is. Ik zou als ik jou was nogmaals even testen maar dan met een ander soort test (bijvoorbeeld de Kruidvat 2 voor 5,- testjes). Die zouden dan nu al behoorlijk moeten knallen als de bloeding van 29 december geen echte menstruatie was.
Dankje wel voor je reactie , Fuddy !! dan zal het idd wel toeval zijn , het roze bloedverlies 25e en 26e , de rode vlekjes in mn gezicht vanaf 27 dec... ( foto geupload ... vlakbij mn oog zie je wat ik bedoel...zo zat mn gezicht dus ineens onder) Ik wacht idd gewoon nog even af en kijk wel hoe het over een weekje allemaal is... en dan zien we wel weer verder... groetjes Denise ..
hallo Bozoe... mn eisprong herken ik wel echt heel sterk hoor moet ik zeggen ...of dat het inderdaad die "groeispeurt "is die je benoemd...zou ook kunnen .. alleen die 10e was onveilig zogezegt .. maar aangezien jullie ook echt van mening zijn dat het inderdaad indrooglijntjes zijn ga ik het daar lekker bij houden en gewoon mn menstruatie afwachten ...
vind het trouwens heel fijn dat er zo snel gereageerd is ...top... ik ga even mn dingetjes doen en kom later nog even terug.. fijne dag allemaal !! groetjes Denise
Mijn ervaring met kruidvat testen...als je zwanger bent kun je al heel vroeg een test doen...en dan ook al direct zien of je zwanger bent. Ik testte bij onze jongste 9 dagen voordat ik eigenlijk kon testen en kreeg al direct een hele dikke positieve streep. Dus niet na een half uur. Eerlijk...ik denk dat het negatief is. Maar goed...ik hoop natuurlijk voor je dat het wel zo is.
Dankje voor je mening bosi333 en wat had jij dan een snelle positieve test !! Vind t heel lief dat iedereen voor me hoopt dat het wel positief is , maar om eerlijk te zijn is het juist NIET de bedoeling dat het positief is ... toch bedankt xx
Ja daar dacht ik later ook aan...misschien wil je het wel helemaal niet. Dan is het dus niet een vervelende boodschap als ik zeg dat het een kleine kans is dat het alsnog positief is.
Je zou even een CB Digitaal met wekenindicator kunnen doen. Die moet in jouw geval zwanger aangeven als je symptomen van een zwangerschap komen. Symptomen ontstaan namelijk door HCG. HCG wordt gemeten door een zwangerschapstest. Negatief, dan ben je helaas echt niet zwanger. De meeste vrouwen voelen in de ronde dat ze zwanger bleken, niks bijzonders, terwijl ze alle andere rondes van alles voelden wat uiteindelijk niks met een zwangerschap van doen had. Men denkt altijd maar van alles te moeten voelen als je pril zwanger bent 0. Maar dat is helemaal niet zo. Bij de meeste vrouwen beginnen de symptomen ook pas vanaf week 6 van de zwangerschap. Kortom: als je zwanger zou zijn van 10 december, zou je nu een maand later ern knallende test moeten hebben. De testen van je foto's zijn negatief. Buiten afleestijd. En op deze testen verschijnen helaas standaard na afleestijd deze streepjes. In de bijsluiter staat ook ern maximale afleestijd en dat staat er met een reden. Succes met testen!
Dankje wel be happy... maar ik wacht eventjes af... en kijk even wat mn lichaam doet deze week. Mochten de symptomen aanhouden dan test ik volgende week nog een keer .. hoewel ik ook verhalen heb gelezen van late innesteling (11 dagen na ei) en dus late positieve test en hoewel het wel heel toevallig is dat ik na 2 dagen roze verlies ineens wakker word met mijn gezicht werkelijk ONDER de rode "platte puistjes" ... daarna 2 dagen geen bloedverlies heb en vervolgens amper een menstruatie heb... en dan ook nog 2 testen die TOEVALLIG allebei na een half uurtje een streepje vertonen... vriendin van mij doet 3 testen in dezelfde periode en heeft geen enkele streep... Het zijn dingen die mij zeker even goed hebben laten schrikken maar ik ben er nu iets geruster op en ga er vanuit dat het allemaal stom toeval is...! Ik weet immers dat het lichaam van de vrouw behoorlijk ingewikkeld is hahaah
Staat in de bijsluiter van die testen dat ze na afleestijd een indroogstreep kunnen vertonen! Is bijna standaard met die testen. En daarom........staat het ook in de bijsluiter! Er zijn veel vrouwen hier die net als jij dat bij de hand hebben gehad met die dingen, maar niet zwanger waren. Dus helaas is dat niet zo TOEVALLIG dat er bij jou twee streepjes op hetzelfde merk testen verscheen na afleestijd. Wel toevallig dat jouw vriendin net in dezelfde periode test met dezelfde merk testen. Maar dat terzijde . Gewoon even met een ander merk testen. En daar hoef je niet mee te wachten hoor. Persoonlijk zou ik liever zo snel mogelijk duidelijkheid hebben. Want door maar te denken dat je wel zwanger moet zijn met twee streepjes die allebei na afleestijd verschenen op hetzelfde merk test, kan je lichaam ook gekke dingen gaan doen en kun je zelfs onbewust je menstruatie uitstellen.... Ben je bang dat de test toch negatief uit zal vallen?
Nee als je goed had gelezen dan had je gezien dat iK NIET ZWANGER wil zijn. Er zijn ook heel wat gevallen van vrouwen die dit meemaakten en wel zwanger waren ... Het is niet raar dat ik even ging twijfelen aangezien ik 3 dagen voor HALVE menstruatie lichtroze bloedverlies had en daarna ZICHTBARE DINGEN HAD maar die dingen lijk je te negeren maar goed ik hou het hier wel even bij en ik dank een ieder voor hun reactie en mening
Het is namelijk niet zo dat ik me een keer misselijk voel en gelijk denk dat ik zwanger ben ... vind dat je me een beetje over 1 kant scheert met de rest van de menigte terwijl ik pas ging twijfelen nadat ik die lichtroze afscheiding had en daarna mn menstruatie niet doorzette.. Maar goed...