Dag dames. Dit is toch posi of niet. De bovenste was van gister en de onderste vandaag na 2 min was ie al zichtbaar. Alleen 2 testen cb nega. Dus nu ga ik morgen een andermerk testen wat zal daar nou weer uitkomen. ik hoop het wel
misschien is het nog wat te vroeg voor te testen en zijn ze daarom vaag? Moet wel zeggen dat ikzelf drie van die testen zoals jij(vage dus) heb gehad na elkaar en niet zwanger was. maar ik duim voor je! xoxoxox
Kan alle kanten op. Is vast een kruitvat. Die zijn zo gevoelig, soms een beetje te... Ik hoor van veel mensen vals positieve resulaten. Een maand terug had ik ook zo'n uitslag met ochtendurine, een paar uur later werd ik ongesteld... Hoop voor je dat hij over een dag of 2 overtuigender positief is!!! Hoe ver ben je na NOD?
Zier er wel positief uit ja, maar ik hoor ook veel mensen over vals positieve kruidvat testen. Spannend, ik zou morgen weer gaan testen met ochtendurine..
de kruitvat is heel gevoelig, daarom zul je nog niets zien op de cb denk ik. Ik zou morgen gewoon een nieuwe van kruitvat doen en overmorgen weer, overmorgen zou hij duidelijker moeten zijn. Dan zeg ik zwanger. Op de eerste kan ik heel slecht wat zien, de tweede wel, maar vind ik absoluut nog niet positief, hij moet echt iets donkerder gaan worden. Het ziet er wel positief uit dat de tweede test al wat minder vaag is geworden. duimen maar
ten 1ste schaapje en botervliegje van harte met jullie zwangerschap. Wat super zeg. Hier nog ernstige twijfel hoor al moet ik zeggen dat ik hier al div kwaaltjes heb. Wanneer mijn NOD moet zijn geen idee had een zaterdag moeten zijn als ik van 28 uitga maar ja ben een maand bezig en weet dus niet hoe mijn cyclus gaat. AL dagen krampjes in mijn buik en liezen en gevoelige borsten en elke dag denk ik nu wordt ik ongie maar nee nog steeds geen rode duivel. Misselijk al 2 wk dat heb ik trouwens erg snel met al mijn zwangerschappen gehad 2mk en jongen van 2. Maar ja laat je niet gek maken zeggen ze he. we zien het wel we zijn net begonnen en als ik naar andere kijk hebben wij nog mazzel x
De eerste foto vind ik wat onduidelijk, maar op de tweede foto zie ik toch echt een streep! Morgen nog eens testen, dan zou je streepje al weer wat donkerder moeten zijn.
Ik heb alleen maar goede berichten over kruidvat 2v5. Als ik niet zwanger was, dan ook geen streepje,niet eens heel licht en ben nu voor het eerst zwanger en wél een streepje,eerst ook licht en gedurende de dagen steeds donkerder, dus ik heb goede hoop voor je!
Ik zie op de 2 e toch een mooi roze streepje meis dus ik vind het hoopvol! Als je erg vroeg test kan je best posi en nega testen omdat de concentratie hcg nog erg laag is.
HE Meides, Vandaag weer getest met de test van de Huismerk Dirx en wat denk ook posi. Hier een foto de bovenste in van vanochtend en de ander van vanmiddag en die is zelfs al donkerder geworden. Dus ik denk dat ik het maar moet gaan geloven ik ben ZWANGER!!!!!!! dat de 1sste ronde met mijn zoontje zijn we 2 jaar bezig geweest alleen nog ff spannend over 3 wk echo kijken of het hartje klopt slik medicijnen ivm miskramen. Kan het nog steeds niet geloven
Van harte gefeliciteerd!! Leuk!!!! En helemaal super gelijk de eerste ronde.. Had je niet kunnen denken denk ik he??