Bedankt meiden, maar begin nu toch weer te twijfelen. Had ook gewoon niet meer moeten testen maar heb dat vanochtend toch gedaan en nu geeft CB 'niet zwanger aan'. KV 2v5 test geeft wel een streep, wel licht. En had nog een normale van CB die een plusje moet aangeven en die is ook te zien, overigens ook wel licht. Pfff, had dit de vorige keren helemaal niet, had toen wel duidelijke testen, maar die eindigde allemaal in een miskraam. Ik ga nu donderdagochtend weer testen (heb nu ook niets meer in huis en ga morgenavond pas wat halen anders maak ik mezelf helemaal gek) en als er dan geen streep is ga ik er vanuit dat het een mislukte innesteling is/zeer vroege mk. Ik houd jullie op de hoogte.
Ik zag ook metteen een mooie posi test zonder te tuuren! !! Van harte gefeliciteerd en een mooie Gelukkige gezonde zwangerschap toegewenst ! Xx
Ow sorry ik lees je laatste reactie nu pas .. Het hoeft niet perse fout te zijn nu die van kv twee voor 5 zijn zoiezo erg gevoelig meschien nog niet genoeg hcg in je lichaam om het een donkere streep te laten krijgen dus inderdaad afwachten of even langs de ha ..Ik snap je onzekerheid ook maar het hoeft niet iets slechts te betekenen heel veel succes Xx
Oh meid jeetje hoop voor je dat het niks ergs betekent. Ik denk zelf dat het misschien aan de concentratie van je urine ligt, dat zou een goede verklaring zijn!
Sommige dames hier testen smiddags of savonds positiever dan in de ochtend. Maar ik snap je onzekerheid! Ik vind verder je testen er wel goed uit zien. Heb je nog een foto van de kruitvat test? (opgedroogd zien ze er vaak beter uit)