Geen eisprong en "ongesteld"?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Fearfull, 11 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    #1 Fearfull, 11 sep 2021
    Laatst bewerkt: 11 sep 2021
    Goedemorgen dames, ik ben even helemaal in de war.. :(

Ik gebruik clearblue ovulatie testen en temperatuur al een tijd. Gisteren ging ik (even sorry voor de details) mijn privé zone laten waxen en dit keer had ik écht veel pijn. We wisten niet hoe dit kwam, maar dachten ach je kan wel zo'n moment hebben. Normaliter door het waxen verlies ik wat bloed doordat het gevoelig is down under. Het is geen vaginaal bloedverlies, meer stoppeltjes. Om een heel lang verhaal kort te maken, gisteren verloor ik wel iets meer en vandaag bloed ik gewoon duidelijk. Ik verlies zelfs mini stolsels. Het is bizar aangezien ik pas volgende week ongesteld moet zijn en we amper sex met elkaar hebben gehad aangezien mijn man in het buitenland is.

CB heeft een smiley aangegeven en deze testen werken altijd netjes en gaan meteen op met de eisprong bij mij. Nu zit ik op cd 24 en verlies ik bloed. Ik weet dus niet of het door het waxen komt, wat ik nu wel erg betwijfel of dat ik helemaal geen eisprong heb gehad en ongesteld ben geworden of dat het een tussentijdse bloedverlies is. Ik heb dit echt nooit gehad.. :( ongesteld zijn lijkt me ook niet aangezien je daar toch eerst een eisprong voor moet hebben?

Kan iemand even naar het kaartje kijken? Sorry voor de lap tekst, ik maak me meteen zorgen en weet even niet met wie ik het delen moet..

Bijgevoegde bestanden:

2. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    @RoGiJuLi misschien dat jij me hierbij kan helpen? :(

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou denken dat je nu op 4 dpo zit.
    Gisteren de gele lichaamsdip.

Komt het bloedverlies echt van binnenuit? (Ff checken door tampin in te steken? En hoeveel bloedverlies is het?

Fearfull vindt dit leuk.
  4. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw

Dank je wel voor je reactie, ik dacht zelf aan 6dpo maar 4 is inderdaad goed mogelijk. Het bloed komt van binnenuit, ik verlies ook stolsels vandaar.. :(

Denk je wel dat ik écht mijn eisprong heb gehad?

Wat ik trouwens er wel vergeten ben bij te zetten is dat ik in een korte periode van 2.5 maand bijna 10 kilo kwijt ben geraakt. Ik volg namelijk het keto dieet. Zou het daar iets mee te maken hebben? Maak me nu wel onwijs zorgen want als ik het internet induik sta ik al met één been in het graf.. :(

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Je cyclus kan idd verandere als je flink lijnt. En 10 kilo in 2,5 mnd verliezen is idd flink lijnen.

6. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw

Ik ga daar ook vanuit, maandag toch even de HA bellen voor advies. Ik ben wel al blij dat ik mijn ei heb gehad. Alhoewel het op FF echt verwarrend eruit ziet

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou het even aankijken wat de bloeding en je temp doet.
    Dan zou je evt dinsdag op progesteron kunnen laten prikken om te kijken of er idd een eisprong heeft plaatsgevonden.

Fearfull vindt dit leuk.
  8. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Ik ga het inderdaad even aankijken. Het kan immers alle kanten op toch qua eisprong? Als ik hoog temp dan is hij geweest maar ook als ik laag temp? Aangezien ik één keer een uitschieter van 36.9 heb?

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Als je temp boven de 36.7 blijft heb je idd je eisprong gehad.

Fearfull vindt dit leuk.
  10. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Maar stel dat dit een menstruatie is wat ik nu heb door de verstoorde cyclus zou hij dan vooralsnog geweest kunnen zijn?

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dan vermoed ik van niet, of geen goede eisprong, maar dat word dan even afwachten

Fearfull vindt dit leuk.
  12. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Ik voel me nu wel echt ongesteld.. :( blijf ook maar bloeden. Maar ik hou het in de gaten! Je bent een kanjer dat je tijd maakt om te reageren, waardeer ik enorm! ❤

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Graag gedaan en hopelijk is je cyclus snel weer genormaliseerd!

Fearfull vindt dit leuk.
  14. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    @RoGiJuLi (ben ik weer sorry)

Maar gisteren tikte hij de 36.8 aan en vandaag 36.5...

Ik snap er echt niets van. Deze bloeding lijkt gewoon op de menstruaties die ik altijd heb. Kan je zo snel na je eisprong (als die al geweest is) ongesteld worden?

Bijgevoegde bestanden:

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Het kan, maar komt niet veel voor.
    Je bloed dus nog steeds als een normale menstruatie?

16. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Ja klopt, gewoon precies wat ik gewend ben van alle menstruaties. Ook doffe pijn in de onderrug en gespannen grote borsten.. en als ik FF moet geloven is hij wel geweest alleen ben ik wel heel snel ongesteld geworden met een LF van maar 4 dagen.

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ja idd, maat dan verwacht ik dat het geen goede eisprong was.

Fearfull vindt dit leuk.
  18. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Dat denk ik ook niet,.. ik heb de assistente van de huisartsenpost gesproken en het probleem uitgelegd en zij weet vrijwel wel zeker dat het hormonaals is plus het feit dat ik ook keto doe. Ik moet het even aankijken. De menstruatie lijkt nu wat minder.

:thumup:

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Hopelijk is je lichaam snel weer gewend aan je nieuwe levensstijl!!

Fearfull vindt dit leuk.
  20. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw

Dank je wel topper! ❤

Deel Deze Pagina