Wanneer kan ik het beste een zwangerschapstest doen? Even voor de duidelijk ik ben nog niet bezig om zwanger te raken, maar een kindje bij ons is altijd van harte welkom. Ik heb door verkeerd gebruik van de pil, waarschijnlijk toch een eisprong gekregen. De gyn had mij niet verteld dat op deze manier de pil slikken niet veilig was. Ik slik de pil, omdat ik waarschijnlijk endometriose heb (hier wordt nog onderzoek naar gedaan). Nu heb ik vorige week zondag waarschijnlijk een eisprong gevoeld en ik had plakkerige afscheiding. Ik wil graag weten vanaf wanneer ik een testje kan doen. Aangezien ik zaterdag een dagje naar Disney ga met mijn werk. Wil ik weten of ik vrijdag al kan testen of is dat nog te vroeg? Alvast bedankt voor de antwoorden...
Met een gevoelige test zou je t kunnen proberen ja 2 dagen voor NOD kan heel goed al een streep geven.. Maar kan natuurlijk ook negatief zijn als je je ei niet goed gevoeld hebt, haha. Als je vorige week zondag je eisprong goed hebt gevoeld, zou je a.s. Zondag ongesteld moeten worden (gemiddeld genomen..)
wat heb je verkeerd gedaan aan het innemen van de pil? Als je een eisprong hebt heb je vak eiwitrauwe , rekbare afscheiding
Ik was een paar dagen tussendoor met de pil gestopt, om een doorbloeding sneller te laten over gaan.. tip van gyn Volgens de huisarts onveilig om tussendoor zomaar te stoppen. Lekker duidelijk ook allemaal. En zulke afscheiding had ik inderdaad...
In principe slik de pil als 'medicijn' tegen de endometriose.... Ik vind het alleen raar dat ze er niets over heeft gezegd en ik heb er niet over nagedacht (pas achteraf).