Ik heb een vraagje ik hoor uit verschillende kanten dat je een ovulatie test eventueel zou kunnen gebruiken om te testen of je zwanger bent is dat zo ? Ik heb het namelijk geprobeerd en twijfel nu of ik de test als positief kan zien. Mijn eisprong was op 2 maart en ben op 3 maart geinsemineerd. Maandag 16 maart zou mijn nod moeten zijn. Ik heb gisteren en vandaag een test gedaan en deze geeft dus een licht streepje aan . Mijn kv test geeft niets aan ... Zal ik nog even wachten of zal ik een early test halen wat is jullie advies dames .....
Ja dat kan. Het werkt niet altijd. Ander merk test wil nog wel eens helpen (zwangerschapstest dan), ik testte met een Ebay test negatief en Action positief. Die was blijkbaar gevoeliger.
Ik heb het zelf nooit geprobeerd (want gebruikte geen ov-testen), maar heb hier wel gezien dat een ov-test kán reageren op een zwangerschap. Maar dan gaat het niet om vage lijntjes maar om echte knallers. Waarom niet gewoon een test gebruiken waar hij voor is bedoeld? Als je niet kunt wachten (wat ik je wel aanraadt), dan zou ik een zwangerschapstest doen ...... Succes!
Als je zwanger bent moet een ovulatietest knallen en geen licht streepje geven. Een licht streepje heb je namelijk zo wie zo al. Ik zou wachten. Hoe moeilijk het ook is. Je zit pas op 10dpo. Zou het zaterdag nog eens proberen met een kv test. Die 2 voor 5,-
Een licht tweede streepje op een ovulatietest zegt totaal niks. Een vrouw heeft de gehele cyclus namelijk LH in haar lichaam waar de test op reageert! Een ovulatietest is daarom ook pas positief als beide streepjes minstens even donker zijn. Een positieve ovulatietest kan er op duiden dat je zwanger bent inderdaad.
Hoi, ik had laatst wat bruinverlies en toen uit angst ovulatietest van action gedaan. Die knalde direct.
Nou ik had op niet ovulatie of niet zwanger dagen echt geen streepje op ovutesten hoor.. dus ook dat verschilt pp.