Sinds een tijdje gebruik ik ovulatietesten van Action. Eergisteren heb ik een test gedaan welke een licht streepje gaf. Gisteren was het oude pakje op dus ik pakte een nieuwe en deze keer een omo witte test. Vandaag weer een omo witte test. Dit vond ik nogal vreemd want ik temperatuur ook en heb ook nog wat andere symptomen. Kortom ik vertrouwde het niet helemaal. Dus straks terug gegaan voor een nieuw pak testen en direct na elkaar de oude en nieuwe test gedaan. Zie verschil op de foto. (de bovenste is de nieuwe de onderste de oude) Waarschijnlijk heb ik een pechpakje gehad (wel jammer dat drie van de vijf het dan meteen niet doen, de overige twee ga ik morgen nog maar proberen). Ik wil hiermee niet zeggen dat de testen slecht zijn, maar wilde het toch even delen.
dat is idd echt raar Heb ze ook de afgelopen periode gebruikt maar bij mij liep hij netjes op... mss idd een pechpakje...
Bij mij ook af en toe wit maar dat komt omdat mij Eisprong nog niet geweest is , vreemd ..maar ja zal af en toe wat kapotte tussen zitten..
Dat hij wit is als je ei nog moet komen is wel logisch De testen op de foto zijn meteen na elkaar genomen dus dat de ene spierwit is en de andere duidelijk niet is wel raar. Wel vreemd dat het hele pakje het tot nu toe niet doet. Morgen maar weer eens testen. (verwacht dat die van het goede pakje dan knallen)