willen jullie meekijken?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door surf, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    ooh surf,ik ga morgen aan je denken :)
    ik ben ook een 6 dagen terug gezet de eerste echo en dan de tweede echo weer 5 dagen verder.
    zal straks is kijken of ik een echo heb van 6 weken ;)

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    pompeloesje: dankjewel!

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Nou meiden, morgen is t zover... Ben echt nerveus, we zullen zien!

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Snap ik! Ik duim voor je! :)

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    duim zo hard voor je surf!!

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    We duimen met zn allen!!!
    Succes morgen!

Liefs Pien

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Jullie zijn lief!

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Surf ik duim ook heel hard!

9. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    met hoeveel was de eerste echo nou gemaakt, je zei vorige week toch?? dan was je denk ik net zover als de echo die ik in mijn album heb staan met 7+5....

mijne ziet er wel anders uit dan die van jou.. maar ik duim echt voor je dat je morgen een mooie echo hebt.. het is je gegund hoor:D

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Sheena: ik heb er eentje gehad met 5+1 (eigen berekening 5+4)
    eentje met 5+4 (eigen berekening 6+1) en die laatste was met 6+3 (eigen berekening 7+0). vruchtzakje was achtereenvolgens: 7 mm, 12 mm, 15 mm...
    De laatste echo heb ik hier geplaatst, van de tweede heb ik niets en de eerste is weinig op te zien...

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
  12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij hadden bij Thirza met 11 weken een echo en toen werd ik 2,5 week teruggezet. Had m'n ei getempt, maar dus toch korter zwanger dan op basis van de eisprong te verwachten.
    Uiteindelijk hebben we 4,5 week later opnieuw een termijnecho gehad, (we gingen op vakantie, dus vandaar zoveel tijd ertussen) omdat ze het niet helemaal goed konden meten en dus niet helemaal zeker waren van de termijn, en dus vanwege het grote verschil met m'n eisprong.
    We zijn toen een week gecorrigeerd en dus scheelde ik 'nog maar' anderhalve week met m'n eisprong: dat is achteraf gewoon een late innesteling geweest.
    Zou dus kunnen dat dat bij jou ook aan de hand is en dat je volgende week wel een goede echo gaat krijgen.
    Wij hebben deze keer bij 5wk5dg een echo gehad, en omdat we bij de vorige echo 4 dagen teruggezet werden, moet dat met 5wk1dg geweest zijn ongeveer, en hadden toen een gevuld dooierzakje.

Fijn dat je gyn blijkbaar deskundig genoeg is om te denken dat je wel eens korter zou kunnen zijn dan je denkt, want erg veel gyns roepen bij een echo als je jouwe (in combi met je ei-datum) dat het een miskraam wordt, en dat is dus bepaald niet te zeggen nog!

Morgen dus de echo weer? Succes en hopelijk is alles ok!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
  14. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ja die echo lijkt er zeker op.....

blijf positief...en iedereen duimt voor je op een mooie echo met gevuld zakje

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @rozemarijke: maar jij testte bij thirza toch ook pas 19 dgn na nod posi? Ik op 12 dpo een duidelijke streep ( zie evt album)... Dan is er naar mijn idee minder ruimte wat betreft latere innesteling of niet?
    Nou ja, we zullen het zien morgen... Dankjewel voor je reactie natuurlijk! En voor jezelf heel veel sterkte met het verlies van jullie wondertje!

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, ik testte 19 dagen overtijd, dat was 21 dagen na innesteling. Maar ik zat gewoon heel laag in HCG toen. Was toen echt ook een tuurstreep, (waar ik overigens zo blij mee was en zeker van, gezien mijn temp, dat ik verder nooit meer getest heb toen ;)).
    Vorige zwangerschap testte ik 'al' 4 dagen overtijd (18 dagen na ei) positief (licht, geen tuurstreep) en deze keer zelfs al een knaller van een test op 1 dag voor NOD...

Fertilityfriend geeft aan dat 30% van de vrouwen op 10dpo positief test en als je uitgaat van de gemiddelde innestelingstijd van 5-7 dagen, is dat dus 3-5 dagen na dpo, dat 1 op de 3 vrouwen al kan testen!

Hopelijk jullie morgen een (veel) betere dag dan wij! :)

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    O ik zie nu dat morgen voor jullie een heel nare dag gaat zijn! Heel veel sterkte, zal aan je denken!

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Jammer genoeg geen goede echo voor ons... Het was nog wel iets gegroeid, naar 6 mm, maar geen hartje...
    Wachten nu tot het er vanzelf uitkomt, anders over n week of 2 curettage...

19. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Heel veel sterkte Surf!!!

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heel veel sterkte meis, heb net alles gelezen en dan tochzo'n uitslag... Sterkte!

Deel Deze Pagina