Van hoeveel weken is de foto en heb je geen andere foto's? vind het hierop niet te zien, en zeker niet het andere geslacht uit te sluiten!! of beter, heb je misschien een filmpje? dan is t bijna altijd wel te vinden met pauzeren en herhalen enzo!
foto is van vandaag , 19 weken precies. we waren daar en het niet gevraagd omdta het een verrassing meost zijn,daar in twijfel gezeten en uitgesproken tegen echo scopiste. die zie als je twijfeld,dan als verrassing houden, maar nu bloednieuwsgierig en het leuk om hier te delen met jullie
Kun je morgen niet bellen om te vragen of ze kunnen en willen vertellen of jullie kleine een jongen of meisje is? Even uitleggen hoe en wat en hopelijk begrijpen ze het. Gefeliciteerd met jullie goede echo.
Ik zie eigenlijk niets wat op een geslachtsdeel lijkt. Vind dat ook wel erg moeilijk vanuit deze houding
Ik denk toch een meisje... Ik had een zelfde foto van mijn zoontje op deze termijn en dan zag je een heel duidelijk balzakje met piemeltje in beeld. Ik wilde het ook niet weten, maar doordat ik die foto mee naar huis kreeg wist ik genoeg
Leuk al dat gokken, maar je kan hierop echt geen geslacht zien. Je moet een foto hebben van tussen de beentjes!!