Willen jullie meekijken...

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Noenoe, Jul 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Ik zie ook een streepje!!
    Als je meer zekerheid wilt kun je over een paar dagen weer testen, dan zou ie duidelijker moeten zijn. Maar ik zeg vast gefeliciteerd!

2. Noenoe

Noenoe Bekend lid

Oct 14, 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Bedankt allemaal. Ik vind het zo spannend allemaal. Morgen nog maar eens testten want dan zou ie al donkerder moeten zijn toch? Hcg verdubbeld iedere 2 dgn.

3. Kensho

Kensho Niet meer actief

Gelukkig ben ik echt de enige die twijfelt, dus het streepje zal wel echt iets positiefs betekenen. :D Negeer mijn vorige berichtje maar gewoon (alsje dat al niet deed). :p

En ik zou zeker morgenochtend weer een keer testen. ;)

4. Noenoe

Noenoe Bekend lid

Oct 14, 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Hey Kensho, wel vervelend dat je dit heb moeten meemaken. Ik heb dit ook gehad bij de 1ste ronde en daarom durf ik nog niet heel blij te zijn. Voel me dit keer wel anders, borsten die heel beurs aanvoelen enz. Ach ik wacht het gwn af. Ik vind dit testje errug licht namelijk en als deze morgen nog zo is dan moet ik er maar van uit gaan dat dit verkeerd afloopt.

5. Kensho

Kensho Niet meer actief

Heel herkenbaar hoor! Ik hoop keihard dat je nu gewoon hartstikke zwanger bent en dat ook mooi 40 weken blijft. ;)

En zo heel licht is het streepje niet hoor. Op de pc zie ik hem duidelijk en in het echt zijn ze altijd net wat duidelijker dan op de foto, dus..

Heb je niet de neiging om nu nog een test te doen? Ik zou dat wel hebben (geen geduld :)). Een uurtje of 4 niet plassen en weinig drinken en dan nog een keer testen. Maar dit is heel onverstandig! Niet doen dus! ;)

Ik ben reuzebenieuwd naar je test morgenochtend! Ik duim en duim en duim... ;)

6. Noenoe

Noenoe Bekend lid

Oct 14, 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Jaa het is dat ik die testen niet meer in huis heb anders had ik allang weer getest, ben heeeel ongeduldig. Nu wacht ik braaf tot morgen. Dan plas ik in een potje, haal een test en dan afwachten of het streepje donkerder word.

7. Noenoe

Noenoe Bekend lid

Oct 14, 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Nou ik kon het niet laten en heb testjes in huis gehaald, ik zal straks nog een keertje testten....

8. Alf

Alf Niet meer actief

Zo was mijn eerste test ook! Ben benieuwd naar die van morgen, volgens mij ben je hartstikke zwanger :)

9. Noenoe

Noenoe Bekend lid

Oct 14, 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Oh Alf ik hoop het echt..

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Oooh spannend meis!

11. frouk85

frouk85 Niet meer actief

spannend!! ook hier was de eerste test zo begonnen!

12. Noenoe

Noenoe Bekend lid

Oct 14, 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
  13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ik zie hem toch donkerder worden ,onzekerheid zal er altijd zijn als je zoiets moois telkens verloor.

Proficiat !!!!

14. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ja hoor! Ik vind hem ook donkerder dan gisteren! :D Enne ik ben benieuwd hoe donker hij morgenochtend is. Wat super zeg! Ben zo blij dat ik ernaast zat met mijn twijfel! :p

(Voorzichtig) GEFELICITEERD!!!

Ps. Toch getest dus?! Hihi.. Ik geef je groot gelijk! Slaapt vannacht toch weer wat lekkerder, lijkt mij. ;)

15. Noenoe

Noenoe Bekend lid

Oct 14, 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Haha ja ik kon het gwn niet laten, mevrouw ongeduld dat ik ben. Heb gelijk 2pakjes k2v5 gehaald, morgenochtend weer eens testten...dan over 2dgn weer en dan hou ik er echt mee op....wil alleen weten of het streepje donkerder wordt..

16. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

is inderdaad donkerder !!
    gefeliciteerd !!

17. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ik zou precies hetzelfde doen. ;)

Maar je bent weer zwanger! (Joepie!) Gaan ze je nu beter in de gaten houden met echo's? Hebben ze daar in het ziekenhuis iets over gezegd, want ik kan mij voorstellen dat je er nu toch heel bang voor bent dat het weer mis gaat.

Maar 3 maal recht is scheepsrecht, dus deze uk blijft plakken! ;)

18. Noenoe

Noenoe Bekend lid

Oct 14, 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland

19. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ik heb zelf geen ervaringen met MK of MA, maar kan mij de angst wel heel goed voorstellen. Je moet vertrouwen hebben, want meer kan je niet doen, maar dat vertrouwen is haast niet op te brengen door de klappen van de eerdere ervaringen. Sneu, want eigenlijk zou je hoofdzakelijk blij en gelukkig moeten zijn met dit nieuws en niet blij en gelukkig met een grote schaduw erboven. :( Ik hoop dat je alleen maar positief nieuws (donker wordende testen, mooie echo's, hartactie, etc) zal krijgen vanaf nu en snel wat vertrouwen terug krijgt en wel echt kan genieten van deze zwangerschap.

Hebben ze de vorige keren nog iets gezegd over de oorzaak van de MA of was het echt gewoon domme pech?

20. Noenoe

Noenoe Bekend lid

Oct 14, 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Thanks!

Ik ben heel blij en ik wil er ook echt van genieten maar dat kan ik gwn niet voor 100%. Bij de laatste MA had ik zelfs een goede echo gehad met hartactie en kort daarna was het opgehouden. Dat was echt een harde klap in m'n gezicht.

Volgens de gyn had ik gwn domme pech en krijgen meerdere vrouwen hiermee te maken. En had ik gwn nog een grote kans op een goede zwangerschap. Ik kan iig niet meer wachten tot de eerste echo, denk dat ik rond de 7 weken ga.

Share This Page