Ja, een goede echo met hartactie zegt helaas niet altijd dat het goed blijft gaan. Je kan inderdaad niks anders doen dan afwachten. Gewoon stapje voor stapje de komende tijd door tot de risicoweken voorbij zijn, al blijft het de hele zwangerschap natuurlijk spannend. En het volgende stapje nu is: Morgenochtend een nog mooiere test plassen! Meis, ik hou je in de gaten en ga keihard voor je duimen!
Het kan ook komen doordat je gisteren meer gedronken hebt en je urine minder geconcentreerd is. Of misschien ben je vannacht nog naar de wc geweest. En dan heb je inderdaad dat hcg zich elke 2-3 dagen verdubbeld. De laatste test was daarnaast ook niet van gisterochtend, maar die heb je toch 's middags gedaan? Er zit dus niet eens 24 uur tussen. NO STRESS!
Ja dat klopt, ik had die test van gisteren pas eind van de middag gedaan. Ben ook best laat gaan slapen (lees 5uur) en heb best veel gedronken misschien daarom. Nou ik ga nu echt pas over 2 dgn weer testten, anders maak mezelf alleen maar nog gekker.
Ja heb wel weer getest maar zo donkerder is het niet geworden, had nu onderhand wel een knaller verwacht zoals vele nu rond deze tijd hebben Bekijk bijlage 263610
Gefeliciteerd geniet ervan niet iedereen krijgt een knal test je ziet bij jouw test zeker wel verschil
Nou dames ik weet het niet hoor, ik begin m toch echt wel te knijpen Ik ben vannacht pas om 5uur gaan slapen en ik had best veel gedronken en moest ook megaveel plassen, iets van 6x mn bed uit. Ik werd om 14.00 wakker en heb toen het laatste testje gedaan en dat zuet er echt niet goed uit..ohhh ik ben zooo bang. Ik heb nu alleen nog een cb digi met wk indicator, ik ben benieuwd wat die straks zegt Bekijk bijlage 263715
rond dit termijn zou het echt niet moeten uitmaken of ik veel heb gedronken of niet of vaak naar het toilet ben geweest