nee heb de digi nog niet eerder gedaan, maar als het goed is moet deze nu 2-3 aangeven als ie 1-2 aangeeft dan zit het echt niet goed hoor
Je hebt vannacht een foto geplaatst en daar is hij echt wel duidelijker op geworden! Dus vraag me af waarom je vanmiddag weer hebt getest? Of ik begrijp het verkeerd! Maar het kan ook zijn dat je urine nu niet geconcentreerd genoeg is geweest waardoor hij nu dus lichter is.
Spannend!!! Ik heb ook zn test die jij hebt op foto 1. Ga morgen weer testen.. Hou je ons op de hoogte?
Muisje88 hoever ben jij dan? Ik zou 4+3 zijn maar dat weet ik ook niet heel zeker en welke bedoel je met foto 1
Ah meissie, wat een pech... Ik hoop zo dat er een goede reden is voor deze testuitslag. Misschien zou hij morgenochtend wel 2-3 weken aangegeven hebben. Het kan toch niet dat je 3x domme pech hebt... Ik zet mijn duimen keihard aan het werk voor je en ik hoop dat het gewoon allemaal goed zit. Wat een onzekerheid. Jakkes!
Ja kensho blijkbaar kan dat wel, genoeg vrouwen die wel meerdere keren dit hebben meegemaakt. Het is heel moeilijk te begrijpen allemaal, ik ben er gwn kapot van.