Maar je zou nu ongeveer 4 weken + 3 dagen zwanger zijn toch? En 1-2 zegt dat je 3 a 4 weken zwanger bent dan kan het toch nog wel goed zijn? Lees vaak dat de termijn op de cb niet precies kloppen met hoelang ze zwanger zijn. Of zie ik dit verkeerd? Hoop gewoon dat alles goed zit!
Volgens mij klopt 1-2 weken wel hoor. Ik teste met 4 weken en 6 dagen zwanger 1-2 weken en met 5 weken sprong die naar de 2-3 weken.
Ja volgens de berekening via Google ben ik 4w3d maar die gaat volgens mij standaard uit van cyclus van 28dgn en die heb ik niet, weet ook echt wanneer mijn nod zou moeten zijn. Maar buiten dat had de CB nu gwn 2-3 moeten aangeven
Die weekaanduiding zegt niet alles. Je kunt een late innesteling gehad hebben en bovendien schommelt HCG in het begin en is de HCG opbouw bij iedereen anders. De een heeft snel een hoog HCG en de ander minder snel. Kijk maar eens hoeveel de HCG tabel uit elkaar ligt. Dat is voor zo'n indicator gewoon onmogelijk om aan te tonen. Succes!
Kom je ook hier nog even succes en sterkte wensen. Ik snap de conclusie die je trekt wel, al ben ik er niet van overtuigd dat het persee over is hoor! Heb je vandaag nog een k2v5 test er tegen aan gegooid? Je hcg kan in het begin van je zwangerschap nog heel erg schommelen dus. Sorry als ik je nu weer hoop geef. Maar ik vind gewoon dat je deze conclusie snel trekt aangezien je testen eerst mooi en steeds duidelijker werden!!
De indicator kan inderdaad wat afwijken hoor! Ik ben nu ruim 5 weken zwanger, maar gister met cb getest en die gaf 2-3 weken aan. De indicator stelt bepaalde grenzen voor de weken, als je net iets onder die grens valt ben je gelijk een week "kwijt". Ik zou me er niet te druk om maken meis. Zwanger is zwanger!
Lief dat jullie mij hoop willen geven maar ik ben heel bang en onzeker. Verlies nu ook steeds bruinigheid enzo dus ben echt bang voor een misselijkheid. Ik heb 26 juni voor het eerst posi getest dan zou die test nu toch echt duidelijker moeten worden.
Met die indicatie maak je je zelf alleen maar gek hoor. Als je al vaker wil testen zou ik het gewoon bij kruidvat houden, die moet dan na een paar dagen wel donkerder worden....
Weet je precies wanneer je eisprong was dan? Want misschien is die wel later geweest? Of idd lange innesteling.. Heb je nog getest?
Nee heb niet meer getest, heb ze ook niet meer in huis. Maar bruinigheid is omgeslagen in echt ongesteldheidsbloed en heb ook lichte krampen enz Heb een smiley op 13 en 14 juli gehad en m'n ei ook op de 14de gevoeld. De 15de heb ik ook nog een smiley gehad, maar m'n ei was op de 14de.
Dames, gisteren en vandaag veel stolsels verloren, en testje van vandaag is omowit. Ben aan de ene kant ook weer blij dat het iig nu heeft plaatsgevonden ipv dat ik bij de echo te horen krijg dat het niet goed zit.