Hallo dames, Ik heb online ovulatietesten besteld bij 123ovulatietest, en heb gekozen voor de sticks. Afgelopen vrijdag heb ik een echo gehad, en daarop was te zien dat mijn ei vandaag/vanmiddag zou springen, aan de rechterkant. Ik heb elke dag vanaf mijn ongie om 12.00uur getest maar mijn test blijft omo wit. Ik had toch zaterdag, zondag of vandaag een dikke streep moeten hebben? Ik had gisteravond laat een gevoelige plek rechts in mijn lies, ik zou toch zweren dat dat mijn ei was! Ik krijg dus het sterke vermoeden dat ik later op de dag had moeten testen. Dus heb ik vandaag al 3 keer getest, maar het blijft wit, wat zou kunnen als mijn ei gisteren gesprongen is. Mijn testen zijn houdbaar t/m 5 september 2013. Zou ik mijn ei gemist hebben of kan het zijn dat al mijn testen het ondanks de goedwerkende controle streep toch niet werken? Heeft er iemand ervaring met de testen van 123ovulatietest/babyboomshop (= dezelfde winkel)?
ik heb afgelopen maand met deze zelfde teste gedaan en heb geen ei gevonden ... al plaste ik altijd wel een streepje maar nooit positief
Ja ik krijg ook een vette controle streep, maar geen LH piek! Terwijl ik dus zeker weet dat ik een ei heb, en hij moest +- vanmiddag springen...
bij mij was controle streep ook licht... en ik kan hem niet gemist hebben want heb van dag 8 tot 21 doorgetest :O ... wij zijn wel gewoon om de 2 dagen blijven "klussen" zoals altijd maar was nieuwsgierig of ik mijn ei kon vinden met die testjes... niet dus... en ga ze ook niet meer gebruiken... hopelijk ook niet meer nodig haha
Ik ben er helemaal niet tevreden over. Kreeg geen knaltest, niet eens een donkerder streepje... Ik wist dat dit niet klopte, want ik heb best een stabiele cyclus en weet door tempen precies wanneer mijn ei is geweest en dus ook wanneer mijn ovutest positief moet zijn. Dus heb ik een keer een 123test en een zwanger en kids test met dezelfde urine gedaan en de 123test bleef heel licht, terwijl de zwanger en kids echt knalpositief was. Voor mij dus geen 123testen meer.
Ja wij hebben ook geklust, en gaan uiteraard nog even door, dus hoop ze ook niet meer nodig te hebben! Maar ik heb er nog zoveel liggen, dat ik er straks dan een ander een plezier mee zou kunnen doen, maar dan moeten ze het wel doen uiteraard! Aha! Er is dus nog hoop! Ik kan natuurlijk mijn LH piek gemist hebben.. ... Balen zeg! Nog meer mensen ervaring met deze testen??
@Wendy88: Dat geloof ik ook hoor, maar je leest echt twee soorten ervaringen over deze testen, sommigen testen er duidelijk posi mee en anderen helemaal niet. Ik dus niet en jij dus wel. Maar TS heeft dus hoogstwaarschijnlijk gewoon haar eisprong gehad, ondanks dat de testen negatief bleven. Daarom reageerde ik met mijn verhaal.
Ja, dat snap ik! Was ook niet vervelend bedoeld.. Hoop niet dat dat zo over kwam! Laten we hopen dat we ze allemaal niet meer hoeven te gebruiken!
Ja dat zou zomaar kunnen hoor! Ik heb ergens gelezen dat sommige vrouwen beter eind van de middag kunnen testen, en dat je piek makkelijk tussen de ene test en de andere test in kunnen vallen! Ik ben blij dat de ervaringen wisselend zijn, geeft hoop dat ze het toch doen!
ik heb deze maand die testen ook voor het eerst gebruikt. Kreeg elke keer wel een 2e streepje maar niet zo donker als de controle streep alleen aan het eind van de maand toen had ik 6 dagen een donkere streep maar nog steeds niet even donker. snapte er dus niks van.
Heyhey, een vraagje, wat vinden jullie van deze???? middelste is ook 123.. zou zweren dat ie voor mijn doen positief is, maar de rest dan?? ik krijg nooit knallers.... wel allemaal zelfde urine Lijkt alsof ie minder LH nodig heeft... ik test vanmiddag om 1 uur nog s, kijken of de andere bijdraaien... xxx
Up! @Y87: sorry heb jouw berichtje helemaal gemist! Niet dat je er iets aan hebt, maar die middelste was inderdaad positief! Even een update-tje van mijn kant, ik heb 2 dagen geleden positief getest met de ovutesten van 123thuistesten/babyboomshop! Ze werken dus prima! Vind het wel zo netjes voor het bedrijf om dit ook even te laten weten!!
Ik heb de testen van 123thuistesten.nl gebruikt. Deze komen volgens mij ook van de babyboomshop. Ik had ook niet dat ik echt een knal positieve had. Bij mij is het streepje niet donkerder geworden dan de controlestreep. Eveneens een negatieve digitale CB test, maar WEL zwanger! Ze werken dus toch wel. Ik heb zelfs met CB digital in december 2 dagen lang positieve testen gehad, terwijl dat achteraf helemaal niet kon ivm een verhoogd prolactinegehalte. Voor mij geen CB meer, die van 123 thuistesten.nl werken prima! Zie mijn foto van mijn ovulatietesten, de CB bleven O leeg!
Dit is wel een mooie aanloop!!! Wat mijn testen betreft, van mn vorige bericht.. ben toch door blijven testen en had op een gegeven moment toch een knaller van 123, en daarnaast een smiley, dus bij alle andere dipsticks is gelijk van kleur bij mij positief, maar bij de 123 is ie dus pas positief als de testlijn echt knalt.. misschien bij jullie ook (helaas na 11 dagen na ei ongi, en nu weer dag 10 van nieuwe ronde)