wanneer kan je testen en is het betrouwbaar

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ik29, 7 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik had een vraagje aan jullie,

Hoeveel dagen voor NOD kan je licht posetief testen met de kv test van 2v5 euro. (sorry mijn vraagteken doet het niet).

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik teste 5 dagen voor nod positief.

Betrouwbaar is het wel, maar of het goed doordeelt en een doorgaande zwangerschap is, dat hangt af van het embryo. Dat gaat op vroege termijn nog weleens mis en dan roept men al snel het was vals positief.

3. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Babii oke dat is best snel. was het toen heel licht posetief of kon je zeggen ja er staat zeker een rose streepje. en welke test heb je gebruikt.

4. freck

freck Actief lid

15 jul 2012
    235
    0
    0
    5 dagen voor nod was het bij mij een tuuuurstreepje.. ik zag 'm, maar m'n vriend niet...
    4 dagen voor nod werd het al duidelijker... en daarna iedere dag beter! Tot de grote knaltest van clearblue, 2 dagen voor nod, toen was het helemaal duidelijk!
    Succes!

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik heb heel vaak knal positieve testen van het KV gehad, en toen was mijn HCG zeer weinig 8 MLU, eindigde ook in een VMK.

Deze keren heb ik gewoon de drogisterij testen gebruikt, want geloofde de KV niet meer na zoveel knallende testen. Hij reageert heel gevoelig op een beetje HCG.

Het is overigens niet echt vroeg, want ik had een dag 3 embryo (zegt je waarschijnlijk niks), maar rond die tijd had ik gewoon een mooie test van de drogisterij, met een vaag streepje dat elke 3 dagen (bij mij 3 dagen) steeds positiever werd.

Maar ja, ook donker wordende testen zeggen helaas niks, heb die ook weleens gehad, zelfs na een fikse bloeding (was er nog een deeltje embryo blijven zitten en als dat er zit maakt je lijf nog HCG aan). Was blij dat ik destijds al snel een echo kreeg, lang leve het IVF traject :D.

Succes meis!

6. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankje dames voor jullie antwoord. Ik wacht gewoon me ongi maar af voor donderdag heb ik met me vriend vanochtend afgesproken wel vaker eerder getest werd ik gewoon ongi maar heb gewoon zon gevoel dat ut wel eens raak kan zijn maja teleurstelling is alleen maar groter als het niet zo is en elke dag heb lopen testen. hou iedereen hier op de hoogte. knuff

Deel Deze Pagina