Grappig zet je er een foto op. Ik ga morgen ook CB digitaal gebruiken. Leuk om te hebben, hoop dat er zwanger op staat. Morgen vroeg ook naar de dokter voor een test. Spannend !!! Succes 😘
gefeliciteerd! Wel grappig dat je nog twijfelde met zo'n test waar vele van ons jaloers op zijn . Jij gaat knallend het jaar uit!
Haha, ja erg hé?! Nu ik hier wat meer heb rondgekeken, heb ik het door Bij mijn dochter stond het T streepje er eerder dan de C, en de andere keren alleen de digitale gedaan. Mijn test gisteren kleurde zó langzaam, vandaar de twijfel. Nu hopen dat het allemaal goed mag gaan. Bedankt voor de reacties lieve meiden!
Hoi hoi willen jullie dit eens bekijken ik zit in ronde 12 na 3 miskramen nu te vroeg getest met kv 2/5 wat zien jullie
Ook bij jou zie ik iets maar rustig blijven kn alle kanten op. Laatste tijd test je daar ook vals positief bij ik 2 maanden geleden ook en werd echt ongesteld. Over 2/3 dagen nog eens testen dan moet deze donkerder zijn! Succes met wachten
Ik zie een streepje hoor! Stond dit streepje er binnen de afleestijd? Wanneer verwacht je je menstruatie?? In ieder geval spannend meid!
Ja het stond er binnen de 5 min moet over 2 dagen ongi worden als ik het goed heb. Doe morgen gewoon een test met ochtendurine