@jongetjeM dan heb je geen last van de schaduwen van het bovenste stukje als je er een foto van wilt maken. Tenminste...dat vind ik
Ik zie ook een streepje... En als je ong 7 tot 10 dpo bent vind ik dat hij dan best duidelijk is. Is het eitje vlot ingenesteld
Weer getest vanmorgen en weer iets duidelijker. Mijn hoop begint te groeien. Ik heb nog een kV. Daarnaast ook nog een clearblue met indicator. Die bewaar ik voor een ander moment. Hopelijk blijft het oplopen. Foto lijkt bewerkt maar is het niet. In slaapkamer met flitser...
Duidelijk! Bij dit streepje op mijn dipstick was mijn kv al super donker. Denk dat de sticks veel meer hcg nodig hebben. Ben benieuwd naar je kv en cb!! Maar ik denk zeker wel gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Ik vind het een mooi oplope streepje hoor. Ik denk wel dat je nu zn 12 dpo ben gezien de kleur. Mss heb je gewoon een vroeg ei gehad deze ronde. Met zn streepje denk ik dat de digitale met indicatie al zwanger gaat zeggen :-D
Het gekke is dat ik wel wat ovulatietesten heb gebruikt die op vorige week zondag erg donker waren en tot woensdag een zelfde soort streep gaven. Ik snapte er niks van...dus probeerde vooral op mijn lichaam af te gaan.. Ik Had steken op maandag de 19e dus dacht dat ik mn ei had, maar had erg veel vruchtbaar slijm op donderdag de 22e. Normaal is mijn lichaam veel duidelijker. Afgaande op mijn buikpijn ben ik 11 dpo en op het slijm 8 dpo..
Uiteraard vanmorgen weer getest en weet niet zo goed of dit nou lichter is...het zijn cassettes, bovenste zwanger en kids onderste kV. Ik hou overal rekening mee aangezien ik nog voor mn NoD zit maar voel wel een btje spanning. Loopt het nou op of af.. Moet er wel bij zeggen dat mijn urine vanmorgen behoorlijk licht was. Lang niet zo donker als gister. Korte nacht gehad en wel veel water gedronken gisteravond.
Foto's zijn overigens pas na zo'n 20 a 25 minuten genomen. Duurt behoorlijk lang voor het streepje op zn duidelijkst is..
Hey Loony, ik zie hem wel hoor! Gisteren ook totaal onverwacht positief getest en men testje van deze ochtend was ook lichter dan die van gisteravond! ik zeg proficiat hoor!
Duidelijk positief hoor. Geen twee merken vergelijken met elkaar qua streepjes. Hopelijk loopt hij mooi verder op
Duidelijk te zien. En idd geen 2 verschillende merken met elkaar vergelijken. Morgen gewoon nog een KV doen en dan vergelijken met deze KV. T schijnt dat deze tegenwoordig langer de tijd nodig heeft om in te kleuren. Wanneer is je NOD?