Een korte vraag betreft ov-testen: verschilt de sterkte van de teststreep per vrouw of per cyclus? Zit nu op CD 24 en volgens mij nog geen LH-piek gehad...maar begin nu wel te twijfelen.... Mij cyclus sinds mijn eerste mk: 29-32-31-40-39 (na 2e mk)-27-28-50-37-... Heb een keer eerder ov-testen gebruikt en had toen een dikke vette streep 2 dagen lang (cd 18 en cd 19). en zo een teststreep heb ik nog niet gehad...
Als ik je langere cycli zie, dan zou het kunnen dat je ei nog niet geweest is. Misschien voor de zekerheid doortesten? Heb je een foto van je testjes?
Volgens mij zie je het niet zo goed (ivm plakband eroverheen ) en zijn de streepjes al ingedroogd maar geen van de teststreepjes was i.i.g donkerder als de controlestreep....
Beide streepjes even donker betekent ook positief, en volgens mij zijn ze van 14 en 15 februari even donker. Ik had 'vroeger' ook echt knallers bij mijn lh-piek, nu niet meer maar de cb digi bevestigt dat er wel degelijk een piek is.
Thanks voor de reactie. Nee, 10 min na test was bij geen een van de testen de teststreep even vol en donker als de controlestreep... Het was het steeds net niet zeg maar...
Eens met vorige reactie, vind je testen wel positief lijken op de 14 en 15e. Mijn testen waren ook niet elke ronde even donker.
Nou...laten ik dat dan niet hopen... want er is toen niet geklust Maar als ik nu de testen lees zou ik het ook zeggen. Alleen je kan die testen toch niet zo lang blijven lezen? 10 minuten na de test gedaan te hebben was bij deze beide datum de teststreep lichter dan de controlestreep.... Pfff, wat een onzekerheid dit! Maar bedankt voor alle reacties en het meeturen
Bij deze de testen van gisteren en vandaag (onderste)..... snap er echt helemaal niets meer van. En nu komt het ergste: vriendlief gaat morgenvroeg tot maandag naar het buitenland!!! :x Wat nu???
Zorgen dat je vanavond (of morgenvroeg) nog kan klussen. Dan hopen op het beste. Meer kan je niet doen meid.
Zojuist weer een test gedaan (weer 3uur niets gedronken en niet geplast) en nu is de teststreep weer lichter... Iemand ervaring met een lh-piek van enkel een paar uur? Zucht...
Ja dat kan. Heb zelf altijd hele korte pieken, maargoed ik zit in een iui traject dus weet dan ook ongeveer het formaat van het folikel. Ik zou ook onzeker worden van deze testen.