Op de linker foto zie ik denk wel heel licht iets,maar dit heb ik ook vaak gehad en werd gewoon ongesteld. Stond het streepje er binnen detijd?
Aprilmommy, Hèt klopt dat ik op 11 september heb getest . 4 dagen voor nod. Ik werd toen een dag later ongesteld. 3 dagen te vroeg. Zit nu op cyclusdag 20.
Een positieve tijd in deze periode van je cyclus. Dit is een indroogstreepje of hij reageerd op je eisprong die misschien toch later is dan je dacht.
Ongeduldig26, Het streepje verscheen inderdaad binne 5 minuten wel lichtjes en werd hierna donkerer. Als ik nu water druppel op de test kan ik zien of het streepje blijft staan. Gisteren ook getest en bleef deze test helemaal wit.
Ik hoop het voor je Maar test gewoon over een paar dagen nog eens,anders is het zo`n teleurstelling voor je. Ik weet zelf dat het heel moeilijk is om te wachten met testen,maar voor jezelf echt beter. Ik wens je succes en ben benieuwd of je over een paar dagen een duidelijke test in je handen hebt.
Aprilmommy, Mijn eisprong is al voorbij. Dat weet ik door positieve ovulatietesten en mijn temperatuur. Tenzij ik twee keer een eisprong heb (kan dit??) Ik kijk morgen als het streepje donkerder is zit het goed anders moet ik maar geloven dat het niets is. Bedankt voor het meekijken trouwens! Ook alle andere dames. Lief van jullie!!
Je bent ook niet eigenwijs of wel? Je eisprong is net pas geweest joh! Je opent minimaal 2x per maand een topic over je testen. Het is toch logisch om pas te testen NA je nod of ben ik zo dom dat ik niet 8 dgn van te voren getesf heb?? Sjonge sjonge.. zet het geld wat je uitgeeft aan die testen op een spaarrekening voor je kleintje ooit.
Zou idd heel vroeg zijn ik had op 7dpo getest en moest me al onozel turen pas op 8dpo een duidelijkere test maar mijn hormoon steeg ook enorm veel ook uit bloedtest gewezen
Dolliej, Oh jij had ook zo vroeg een lichte streepje!! Ik ga morgen kijken of de test oploopt. Ik ga zo wat water druppelen op de kruitvattest. Kijken of het streepje blijft staan! Bedankt Dolliej
Dit was mijn serietje, reden ik vroeg teste is booral de maandelijkse angst voor een herhaling van bbz als die vroeg positief zou zijn dan Was voor mij dan toch beetje teken dat goed zou Zitten, minst met de bbz ik na week overtijd pas een supertuurstreep
Hey Dolliej! Wat lof Dat je de foto's plaats! Mag ik er een screenshot van maken?? Dit is mijn test nu. Wat denk jij?
Omg wat ben jij ontzettend onaardig en onredelijk aan het reageren Ben je zelf ergens gefrustreerd om? Ja misschien test ze veel te vroeg en misschien opent ze vaker topics, maar daar hoef je toch niet zo fel en onaardig op te reageren? Ben benieuwd wat je van haar laatste test vind dan Die vind je zeker ook negatief?
Nee helemaal niet, maar ze opent zo vaak topics met testen halverwege de maand. En telkens word gezegd dat het geen zin heeft maar ze blijft testen, en dan gaan mensen zo reageren. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het haar van harte en hoop echt dat het deze ronde raak is maar ze maakt zichzelf gek op deze manier. Waarom 8 dgn voor de nod testen, het eitje is dan nog niet eens ingenesteld.