Ik zie op je laatste foto wel een streepje, maar vind het nog wel te vroeg om je nu meteen te feliciteren. Je zit nog zo ver voor je NOD, dat er nog vanalles kan gebeuren (wat ik natuurlijk niet hoop voor je!). Hoop dat ie mooi op gaat lopen.
Ongeduldig26, Ik vond de reactie ook niet erg vriendelijk of respectvol. Maar ik dacht :het is haar mening ik kan haar niet verbieden om die te plaatsen. Besloot wel om niet meer op haar te reageren. Ik heb zelf altijd respect voor iedereen en vind dat ook niet meer dan normaal. Bedankt Ongeduldige26!
Op de laatste zie ik hem duidelijk! Trek je niks aan van die reacties. Ik teste zelf ook op 8 dpo al positief. Dat verschilt gewoon per vrouw en ligt eraan hoeveel hcg je aanmaakt. Daarnaast kan en eitje wel degelijk zijn ingenesteld op 8 dpo Aprilmommy, dat gebeurt namelijk tussen 5 en 10 dpo. De ene vrouw heeft een vroege innesteling en de andere een latere. Wat maakt jou het trouwens uit hoeveel topics Liah opent? Je hoeft toch niet te reageren?
April mommy jou reactie is kinderachtig !! Jij bepaald godverdomme niet hoe vaak iemand hier iets plaats ! Als je het niks vind blijf dan weg !! Je hoeft niet te kijken en te reageren je mag !! Op de laatste Zie ik Zeker een roze streep ...ik ga voor je duimen dat hij oploopt
Lees nu pas de reacties op pagina 5. Ben dus duidelijk niet de enige die zich stoort aan de manier van reageren van haar :')
Zie het hoor Zou nog eens testen morgenvroeg, en ja hoor mag je gerust pontscreem van nemen, en mojn dpo kloppen want heb mijn temp kaartje toen ook gepost en iedereen zei idd oveel dpo en echos bevestigen het ook 😊 succes liah ❤
Ik zie het ook heeel licht. Ik testte ook 8 dpo positief, ik ben wel 5 dagen vooruit gezet, maar dat is qua sex onmogelijk😂
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Heel lief! Dolliej, Ik ga zo een screenshot maken(bedankt) zo kan ik de testen vergelijken. Ik ga morgenochtend weer testen en zal dan een foto plaatsen. Zo fijn hoe jullie allemaal reageren! Xxxxxxx liefs!!
Ik ga je nog niet feliciteren,daar is het nog veel te vroeg voor.Daarbij vraag ik me af of dit een positieve test is,hij is namelijk al helemaal opgedroogd.Het zou goed een indroger kunnen zijn,ik zie ook geen kleur in het streepje. Realiseer je goed dat meer dan 50 procent van alle zwangerschappen voor of op nod misgaan.Dit is geen miskraam,maar een biochemische zwangerschap. Google maar eens. Uiteraard duim ik mee voor een mooi duidelijk goed opgelopen streep over 8 dagen!Heel veel succes.
Nou meid, het is wat vroeg om te testen, maar ik ken de testdrang zelf maar al te goed!!! Ik hoop dat het een positieve test is en hij idd mooi oploopt!!!! Ik ga zondag zelf testen, ben dan 10 dpo 😁 ook veel te vroeg dus haha
Ik zie een duidelijk streepje op je laatste test, hoop dat ie mooi gaat oplopen! Ik had bij m'n laatste zwangerschap ook op 8dpo een Tuur streep op de kV en op 9 of 10 dpo een positieve cb dus het kan zeker! Ben benieuwd!
Ik zal voor je duimen maar ik vind 6 dpo wel heel erg vroeg. Ben bang dat het een indroger is (mede omdat ik alleen een streep op de zeer opgedroogde test).
Dank je wel Rogijuli! Ik hoop echt dat ik morgen de test zie oplopen. Het streepje verscheen meteen en dat maakt dat ik wel hoop heb. Maar morgen weet ik meer. Zal dan een foto plaatsen.
Ik zie ook iets. Spannend en hopelijk van het hcg ipv lh. Twee jaar geleden teste iemand 6dpo. Ook met kv. Zij was toen zwanger en is vorig jaar bevallen.
Hoi Marievs, Dat is fijn om te lezen. Dus het kan wel😊. Bedankt voor je berichtje. Morgen nog maar eens testen Duimen dat de test dan duidelijker is!
met alle respect. Maar het zou fijn zijn als je even je berichten naleest. Het is geheel aan ts om topics te openen en daarin vragen te stellen. Als zij 100x bij wijze van wil testen ook prima. Maar jouw berichten komen nogal afkeurend over. Als je je eraan irriteert kan je ook besluiten niet te reageren . Ik snap jouw insteek; maar het kan ook anders worden verwoord. Dit vind ik niet conform de regels van zp en daarom even een berichtje .