Hoi Marievs en alle andere dames☺ Ik heb vandaag weer getest maar er vercheen pas na een glas uur een tuurstreepje. Helaas😐 Ik begrijp dan niet waarom de test van gisteren wel meteen een duidelijke streep gaf?
Maar als je nog zo vroeg bent dan kan het natuurlijk best nog... Gewoon even wachten tot je NOD en dan nog eens testen!
Bedankt voor alle reacties! Het is inderdaad nog vroeg en kan nog van alles gebeuren. Heb op de kruitvattest van vamdaag en echte tuurstreepje. Beschouw die sowieso als negatief. Ik laat het wel weten als ik nog een keer getest heb. Liefs liah
Kan helaas ook nog dat er dus iets is geweest en dat het uiteindelijk niet goed is gegaan. Maar juist op z'n termijn is je concentratie in je urine ook erg schommelend nog. Het is en blijft vroeg, dus wachten het even af . Blijf duimen!
Dexe is misschien iets beter te zien . Het streepje verscheen niet meteen maar is wel roze in het echt!
Hoop zo dat het deze keer echt hoed is! Maar het streepje verscheen niet meteen ergens na 20 minuten pas.
Dank jullie wel allemaal! Ik ben echt hoopvol gestemd nu☺☺ Morgen weer testen op dezelfde tijd en kijken of die is opgelopen Ik heb vandaag met mijn tweede urine getest om 11.30. Moregen dan beter dezelfde tijd nemen??? Ik hèb ook al dagen een temperatuur van 37 graden!
Deze laatste test is negatief.Het streepje moet binnen 5 min zichtbaar zijn.Dat hij met opdrogen duidelijker wordt,dat klopt.Dat het lang duurt voor hij opdroogt,klopt ook.Maar een streepje pas na 20 min als positief beschouwen klopt niet. Ik vind het echt heel vervelend voor je. Ik zie het trouwens ook niet als streepje,maar als boogje van opgedroogde urine.Dat gebeurd wel eens vaker bij deze testen. Een positieve test is het pas als er binnen 5 min een mooie roze streep staat.
Hoi Pipo30, Ik heb daarnet voor de zkerheid water op de test gedruppeld. Maar her streepje is niet verdwenen. Dan moet het toch geen indroogstreepje zijn?? Want die verdwijnen hen ik begrepen of is dit niet juist?
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Voor een "indroger" zou ik hem best duidelijk vinden. Ik heb nog nooit zo'n streep gehad na 20 min als ik niet zwanger was.
Het lijkt wel alsof sommige mensen willen dat er geen streepje staat ofzo. Ik zou jouw laatste test echt niet negatief willen noemen. Zie zeker een streepje. Ik zou morgen met ochtendurine testen. Liefst nog overmorgen maar dat zou ik zelf ook niet kunnen hoor