willen jullie meekijken??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Liah, 1 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charlie

Charlie Actief lid

7 dec 2012
    454
    1
    16
    Pipo, volgens mij vind jij alle testen negatief tenzij er een knalstreep staat.

TO: Ik zie zonder te turen een streep hoor, spannend!! :)

2. Liah

Liah Niet meer actief

Hey meisjes,
    Ik ga zeker nog een keer testen. En denk ook dat maandag beter is ,proudmom1.
    Dus ga mijn best doen om morgen over te slaan en maandag laat ik weer van me horen
    Bedankt voor jullie reacties!!!
    XxxxLiah

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik geef mensen liever geen valse hoop...en een 'streepje' na 20 minuten is gewoon negatief,zo staat het ook in de gebruiksaanwijzing ;)

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ben het eens met Pipo.
    Zie ook wel iets maar vind het geen mooie streep. Lijkt mij eerder een vlek.

Dagje overslaan met testen.

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik vind het lijken,en niet alleen in dit topic,alsof bepaalde mensen erop kicken om andere mensen valse hoop te geven.

6. proudmom01

proudmom01 Actief lid

21 jul 2015
    183
    0
    16
    Jij lijkt erop te kicken om iedereen de hoop te ontnemen. Zelfs met een duidelijk waarneembaar streepje, alleen knallen ze nog niet.

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik vind de test ook niet positief. Bovenkant een beginnende streep halverwege lijkt het een vlek

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Pipo is heel nuchter. Heeft niks met hoop ontnemen te maken.
    Mensen hoop aanpraten dat is vreselijk.
    Die reacties als 'in de verte lijk ik wat te zien' die zijn hoopgevend en 9 van de 10 keer is de volgende test spierwit en word die persoon gewoon ongesteld. Dat is een domper!

9. Liah

Liah Niet meer actief

Ik hèb mezelf vandaag toch niet kunnen inhouden om nog eens te testen .juist omdat wij met de vraag zitten of het valse streepjes zijn. Nu heb ik vandaag getest en binnen 5 minuten een lichtstreepje. Meteen weer een test gedaan met volgende urine ook hier een streepje. Maar ze lijken niet op te lopen. Nu vind ik het ver om te zeggen "de streepjes verschijnen zomaar"op twee testen acheerio elkaar vandaag. Maar kan het zijn dat mijn testen niet oplopen omdat het niet oke is??

10. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ik zie ook wel een lichte streep, maar je urine kan ook verschillend geconcentreerd zijn en vooral met dezelfde testen blijve teste want ze reageren allemaal anders dus dan is het moeilijk ze te zien oplopen. Maar goed het kan ook zijn dat de ei niet lukt om in te nestelen en dan krijg je alsnog je menstruatie

11. Liah

Liah Niet meer actief

Dit zijn de testen van vandaag. Heel licht !maar de streepejs verschenen wel binnen 5 minuten. Ik ben wel aan het twijfelen omdat de testen zo licht zijn en niet lijken op te lopen

12. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Meid,ik vind het echt heel vervelend,maar je hebt dit al weet ik het hoeveel maanden.Lichte 'streepjes' die je op de foto niet ziet.
    Maar goed,plaats daar dan een foto van,want als hij binnen de 5 min er stond is hij na een half uur duidelijk.Dus dan zou je nu een test moeten hebben met een duidelijk zichtbaar streepje.

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Je was me net voor;)
    Ik vind ze beiden negatief.

14. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    ik zie helaas niets..

15. Liah

Liah Niet meer actief

Hoi Pipo30 ,
    Dus dan moet ik er maar vanuit gaan dat het ook nu valse streepjes zijn. 😕
    Ik weet bij God niet waarom deze streepjes verschijnen als er geen hcg gevonden wordt.
    Maar ja niets aan te veranderen. Ik maak mezelf nu weer helemaal gek.

16. Liah

Liah Niet meer actief

Pipo30,
    Nog bedankt voor je reactie.

17. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Graag gedaan.Wacht gewoon eerst even je nod af,dat duurt nog 4 of 5 dagen toch? Het kan nog prima,maar voor nu zijn ze negatief.
    Zijn jullie al erg lang bezig (langer dan een jaar)?

18. Liah

Liah Niet meer actief

Hey pipo30,
    Ja inderdaad nu langer als een jaar bezig.
    Ik zal wachten tot mijn nod. Hoewel ik nu al bijna zeker weet dat ook deze keer niet raak is.
    Ik hou julile wel op de hoogte!

19. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Jammer dat de testen weer minder worden.. Maar er kan nog van alles gebeuren!! Succes met afwachten, dat is ook echt zo ontzettend moeilijk.... Begrijp het helemaal hoor. Ik blijf mee lezen en zal hard voor je duimen! X

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik zie op deze testjes helaas ook niet, krijgen jullie hulp om zwanger te mogen raken of willen jullie dat nog niet ?

Deel Deze Pagina