willen jullie meekijken??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Liah, 1 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ik zie alleen op bovenste heel licht iets, denk ik dan maar onderste helemaal niet

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Zwaar hoor al een jaar bezig.
    Kan snappen dat je het moeilijk vind elke maand.

Misschien toch eens naar huisarts?
    Eerste stap is dat sperma van je partner word nagekeken.

3. Lovelittlebaby

Lovelittlebaby Actief lid

7 sep 2015
    130
    0
    0
    stagiaire in de zorg
    Eerste test van mij. Negatief. Paar uur later zag ik een streep. Iedereen zei neee dat is een indroogstreep
    Maar ik heb al zo veel testen gedaan en nog nooit meegemaakt!

Volgende dag. Super licht bijna niet te zien streep. Foto gemaakt. Op de computer de streep kleur (roze) versterkt en zagen een streepje

Ik teste 5 dagen voor NOD.
    En nu ben ik morgen 8 weken zwanger!

4. bloemke

bloemke Lid

29 apr 2013
    48
    6
    8
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je gewoon zwanger bent. Mijn testen waren ook zo en waren met 1 sag ook niet opeens super duidelijker dan de dag er voor. Ik had toen een clear blue gedaan en dacht eigenlijk dat hij toch niet zou aanslaan aangezien de andere testen nog zo licht waren. Maar er kwam toch zwanger 1 2 in beeld. Misschien die test eens proberen? Als je het ziet staan kun je het miss wel geloven
    succes

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Wat wil je hier mee zeggen?

Ik zeg toch niet dat het niet meer kan?Ik zeg dat deze testen negatief zijn...Jou eerste test was negatief,zeg je,dat je uiteindelijk zwanger bleek maakt die eerste test toch niet positief?

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik zou ook eens naar de huisarts gaan,vooral omdat je er zo mee bezig bent je hele cyclus.Daaruit maak ik op dat je het vreselijk graag wilt en de teleurstelling iedere keer groter wordt.

En dat laatste advies van die clearblue...ik zou dat zeker niet doen.Dat is weggegooid geld.Die gaat echt 'niet zwanger' aangeven.Als er al een positief streepje op je test zou zijn,wat ik niet denk,is hij zowiezo nog veel te licht om een 'zwanger' op je test te krijgen.

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Op die laatste testjes zie ik ook geen streepje meid, ik sluit me aan bij Pipo, wacht even je NOD af en doe dan nog een test. Nu echt zonde om een cb te doen als zelfs de kV testjes niet duidelijk zijn.

8. Liah

Liah Niet meer actief

Hoi allemaal,
    Ik heb vandaag niet getest. Sta zelf te kijken dat dit mij gelukt is. Ik wil morgen gaan testen.
    Ik hoop natuurlijk heel erg op een positieve tedt. Maar aan de andere kant is mijn positieviteit ook ver te zoeken nu.
    We hadden met elkaar afsgeproken om tot het eind van dit jaar te wachten. Lukt het ons niet voor nieuwjaar, dan gaan we wel Hulp zoeken.
    Bedankt voor alle lieve woorden en jullie reacties!

9. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Succes met wachten(knap van je) en hoop voor jullie dat je straks een mooie test in je handen hebt!

10. Liah

Liah Niet meer actief

Hey Ongeduldig26,
    Dank je wel !
    heel lief van je. Ik laat het morgrn weten als ik getest hebt.
    Xxxxxxx

11. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ik snap niet dat niemand de streepjes op de laatste testen ziet. Ik die toch echt lichte streepjes hoor.... Plaats je morgen even een foto van je test? Ben heel benieuwd en zal hard voor je duimen!

12. Liah

Liah Niet meer actief

Hoi Braam0,
    Ja ik zie ze zelf ook goed. Op de foto net iets minder goed dan in het echt maar ik zie ze wel. morgen nog eens testen en kijken of de streepjes al duidelijker zijn.
    Ik heb geen kruitvattestten meer in huis. Dus ga die morgenochtend halen.
    Daarnet toch een andere test gedaan ( kon mezelf toch niet inhouden )en ook hier zie ik streepjes. Weliswaar licht maar zie ze wel. Ik heb 1 foto zonder omhulsel gemaakt. Toch denk ok dat als ik wel dat er iets niet klopt.De testen zouden nu al veeel duidelijker moeten zijn toch? Zie foto's hieronder.

13. Mees17

Mees17 Actief lid

30 jun 2014
    297
    0
    0
    Ik zie de streepjes best duidelijk, zonder dat ik heel erg moet turen. Hoop dat ze komende dagen nog duidelijker worden!

14. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ik had echt PRECIES dezelfde testen.. Ik voelde me ook echt zwanger maar ergens toch een maar... gevoel. Mijn hcg was sinds woensdag ook opgelopen, maar niet veel. Mijn testen bleven zo licht, zou woensdag weer testen en had stiekem wel een knaller verwacht. Nu heb ik ontzettende messteken en stolsels. Was het toch geen plakker.. Hoop voor jou dat de testen mogen oplopen! Dit is ook avond he. Morgen ochtend is die hopelijk weer wat duidelijker! Ik duim duim duim x

15. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Zie de streepjes ook duidelijk benieuwd naar test van vandaag 😊

16. Liah

Liah Niet meer actief

Ook vannochtend getest met een zelfde test als gisteravond. En ook nu een streep. Maar lopen bijna niet op. Dus denk echt dat het niet goed zit.
    Braam0, ik heb jou topic gelezen meid!
    Nu begrijp ik je laatste berichtje. Ik vind het echt klote voor je!(sorry voor mijn taalgebruik)maar ik kan me gewoon voorstellen dt
    Je je nu gewoon verdrietig voelt.
    Heel veel sterkte !!!

17. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Zou eens naar ha gaan meid en bloed laten prikken

18. Liah

Liah Niet meer actief

Hoi Dolliej,
    Huisarts heb ik gebeld maar pas na nod doen ze dat bloed prikken zei de assistente. Dus nog 2 dagen afwachten. Maar zo eigenwijs als ik ben een etos test gedaan. En ook hier een blauwe lijntje lijkt het. Ik ben niet naar buiten geweest om de kruitvattest te halen. Omdat ik via internet testen had besteld en die moeten zo binnen komen.

19. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik zie nog steeds niets.
    Ik zal blijven duimen voor een mooie streep over 2 dagen.

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Heel eerlijk vind ik dat er in 5 dagen tijd weinig verschil is in de duidelijkheid van de streepjes. Ongeacht of we ze nu wel of niet hier op de foto's zien hadden ze dan in 5 dagen tijd wel flink stuk duidelijker moeten worden.

Het kan trouwens zo zijn dat jij een van de vrouwen bent die altijd iets van hcg in je lijf heeft in je luteale fase, de waarde is dan kleiner dan 5, dit zorgt dus bij de gevoeligste testen voor een super Tuur streepje terwijl je niet zwanger bent.

Deel Deze Pagina