Hey meiden, Ik gebruikt verder geen ovulatie testen deze rond en ik had vandaag een stijging in m'n temperatuur. Van normaal rond de 36,3-36,4 nu 36,6! Zie link kaartje in handtekening. Wanneer kan ik het beste stoppen met de teunisbloemolie en overgaan naar de tarwekiemolie? Tot FF een kruis neerzet of temperatuur morgen afwachten? En dan zou als goed is gisteren (nnacht)m'n eisprong zijn geweest toch? Ik merkte wel wat lichte krampen die vergelijkbaar waren met de vorige keer en toen kreeg ik ook een paar dagen erna een flinke verhoging van temperatuur. Dit is de 2de ronde dat ik temperatuur dus vandaar alle vragen. En overigens de eerste keer dat ik teunisbloemolie slik (om mijn PMS klachten te verminderen en eisprong eerder te laten komen) tarwekiemolie heb ik een paar rondes geleden ook gebruikt maar toen gestopt, nu wil ik het weer gebruiken omdat ik mijn vorige cyclus zag met temperaturen dat mijn LF heel kort was.
Zoals het er nu uit ziet is je temp gisteren geweest, maar dat hoeft niet. Je moet voor jezelf de vraag stellen hoe erg het is om al met tarwekiem te starten als er nog geen ei is geweest. Stelt hij hem dan nog verder uit door de tarwekiemolie? Ik heb nooit teunisbloem en tarwekiem gebruikt
Ja ik heb een keer een hele ronde tarwekiemolie geslikt en kreeg tien maar geen eisprong pas toen ik ermee stopte kreeg ik een eisprong. Gebruikte ovulatie testen. Was als ik het zo even snel bedenk cyclus 3, daarvoor netjes rond de 30 toen opeens 37. Edit: zie nu in mn handtekening cyclus 2, kan dus ook komen dat m'n lichaam nog moest ontpillen. (Mijn eerste cyclus is gemeten na onttrekkingsbloeding na het verwijderen van m'n spiraaltje.)