Willen jullie meekijken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door dml, 11 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Fijn! De eerste stap is gezet!

2. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Jazeker! Hoop op snel bericht, bij een een ex collega van me duurde de eerste afspraak 6 weken 😳
    En heb nu al 2 dagen echt waterige afscheiding, gister tempdaling maar helaas nu niet hoog genoeg gestegen

3. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Toch weer spannend voor morgen... Temp eerst 4 dagen knal recht en nu 2 dagen ietsje hoger

4. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Gisteren werd ik gebeld door de fertiliteitsarts dat de afspraak van 8 december niet door kon gaan, maar ze had voor vandaag nog een plekje vrij!

Ze deed alleen niks met mijn temperaturen en ze werken daar ook niet met temperaturen, maar eerder met ovulatie testen..
    Dat vond ik wel apart

Ik heb een echo gekregen waarom heel dik baarmoederslijm te zien was en in beide kanten teveel eitjes (de pcos)
    Mocht gelijk beginnen met provera en daarna de clomid en echo's!

Maar denk dat ik toch ook wel blijf tempen, voor mezelf dan maar

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh fijn! Ja niet dat je pcos hebt, maar gelijk mag beginnen.

Ik bleef ook temperaturen vond het prettig de precieze dag van eisprong te zien. Soms duurde het nog 5 dagen tussen echo 21mm en eisprong.
    Dus je hebt groot gelijk! Succes.

6. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Ja precies!
    Ovulatie testen vertrouw ik minder dan m'n temperatuur

Ik dacht eerst dat m'n eisprong tijdens de clomid kwam, maar hij komt er dus na 😉,dan weet ik dat ik vanaf die tijd alles in de gaten moet houden,
    Thnx voor je antwoord!

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha nope clomid slik je cd 3 t/m 7 dan meestal 1e follikel meting cd 10 en eisprong hopelijk ergens tussen cd 13 en 19. Ligt eraan of de dosis genoeg aanslaat, maar dat zien ze dus met die follikel metingen.

8. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Ik lees wel allemaal andere verhalen over wanneer de bloeding nou begint na die 10 dagen Provera.. De een na 4 dagen de ander gelijk..

De derde dag moet ik dus beginnen met clomid, en de derde dag moet ik bloed laten prikken..

Maar ik heb een bel afspraak op 26-11 en dan belt ze voor de uitslag van het bloed en een afspraak voor follikel meting.. Maar wie zegt dat ik de 26e al op de 4e dag zit? En dan ik al bloed heb geprikt??
    Mss heb ik dan net pas m'n bloeding...

9. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Gister mijn laatste pil provera gehad..
    Nu met smart wachten op mijn menstruatie!
    Donderdag telefonische afspraak van het bloedprikken woensdag dag 3 menstruatie bloedprikken) maar Als de menstruatie nu niet komt moet ik die verzetten

Wel apart om m'n temp lijst zo te zien.. Zonder provera had ik een eisprong en een mss innesteling

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,9 KB
      Weergaven:
      1
  10. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Spannend dat je gaat starten met Clomid. Provera zorgt voor erge temperatuur verhoging want is gewoon progesteron wat erin zit. Bij mij wisselt het wanneer ik ongesteld wordt na provera eerste keer na 4 dagen laatste keer na 9 dagen.

11. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Ja hier schoot hij ook idd omhoog,

Ik lees meerdere verhalen idd dat het nog wel eens kan verschillen wanneer de menstruatie komt, meestal voel ik hem aankomen door enorme pijn in mijn achterboven been, maar ben nu alleen licht misselijk

Deel Deze Pagina