Vind het wel opgelopen, maar of het genoeg is?? Misschien even wachten totdat de test helemaal is opgedroogd en dan opnieuw vergelijken...
Tsja het is moeilijk te zeggen. Het kan fout gaan maar er zijn hier ook dames op het forum die dit soort testen ook hebben gehad en toch een kindje hebben. Het is zo vervelend he die onzekerheid. Helaas kun je niets anders doen dan afwachten, of inderdaad bloed laten prikken.
Ik vind m wel opgelopen, maar begrijp je bezorgdheid. Ik zou idd vragen om bloedtesten waarbij ze kunnen meten of je hcg voldoende oploopt. Sterkte met deze onzekerheid, is niet fijn!
Vandaag door ha doorgestuurd naar gyn. Hcg is 18, veel te laag. Gezien mijn klachten denken ze aan buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar er is geen acuut gevaar. Moet zaterdag weer terug om bloed te prikken. Heb er een slecht gevoel bij en hoop dat mijn lichaam het zelf afstoot als het toch mis is 😢
he meis wat een rot bericht!! Ik duim dat het toch goed zit. Ben je zeker van je eisprong (sorry als dit al besproken is)
Ben inmiddels bloed aan het verliezen 😔 Gaat dus zoals ik al dacht fout. Bedankt voor jullie reacties en meedeleven!!
Hij loopt op maar heel erg traag . Ik ben bang dat het niet goed gaat hopelijk heb ik het mi Lees net pas je laatste post heel veel sterkte